14. 4. 2018

Pajác píše!

Pajác píše!

Vážený pán Šeliga,


včera (3.4.) som Vás videl v správach v televízii JOJ, ako ste odmietli už druhú ponuku na stretnutie s novým ministrom vnútra pánom Drückerom. Vaše odmietnutie mi silno pripomína terajšiu situáciu ohľadom Novičoka, kde slabá a problémami Brexitu zmietaná Veľká Británia obviňuje veľkého – Rusko bez dôkazov a rozdrapuje sa navádzaním ostatných štátov (som rád, že tam Slovensko nie je).
Preto sa Vás pýtam, kto ste Vy a čo ste v živote okrem poblúznenia zväčša nízkopudových ľudí na slovenských námestiach, ktorých je možno 1,5 percenta, možno ešte menej voličov, v živote dokázali, keď si kladiete takéto podmienky so stínaním hlavy policajného prezidenta? Všetko, čo povie a urobí SMER a vláda je pre Vás absolútne neprijateľné. Viete, čo mi to to pripomína? Teraz si prosím sadnite, aby ste náhodou nestratili koordináciu pohybov! Tak toto je čistý fašizmus!!!!! Ani fašisti s nikým nedebatovali. Mimo iného ani so žiadnym židom a cigáňom, ktorých odviedli do koncentračného tábora, pretože idea bola ideou.

Som si istý, že to, čo zastupujete, nie je z vašej neskúsenej hlavy plnej ideálov. Keď som bol vo vašom veku, mal som tiež svoje predstavy a bojoval som proti zriadeniu, ale s rozumom, nie s nenávisťou zaslepenými očami!!!! Bol som prvý novinár, ktorý bol na námestiach a bezo mňa by ste nevideli, každý rok zábery zo 16. novembra 89, ak vôbec viete, čo sa vtedy stalo? Vtedy tam boli výlučne študenti, ale s oveľa vzdelanejšími hlavami, ako dnes produkuje naše školstvo, ktoré sa po roku 1989 z najvyšších priečok zviezlo na úroveň tesne pred hlbokým podpriemerom nad úroveň školstva USA. USA, ktoré žijú len z importovaných mozgov, ktoré vedia dobre zaplatiť, na rozdiel od Slovenska. Viem, ako sa žije v tejto krajine, bol som tam s prestávkami počas troch rokov. Tam by ste vysokú školu asi neštudovali, nemali by ste na ňu peniaze. (Len pre informáciu, štvortýždňový kurz angličtiny na Columbia University in the City of New York stál v roku 2013 1200 USD!!!) .Preto sú Američania vzdelanostne a inteligenčne podpriemerný národ a preto je tam 40% ľudí z 260-tich miliónov obyvateľov žijúcich na hranici chudoby!

Mimochodom, keď som tvrdil, že ste pobláznili menej ako 1,5 percenta ľudí, tak viem, prečo to tvrdím. Doteraz sú novinári nejednotní v odhadoch más a bolo to aj počas nežnej revolúcie. Niektorí tvrdia 50-tisíc, iní 65-tisíc ľudí na námestí SNP. A ja tvrdím, že cca 25-tisíc. Ako som na to prišiel? Vezmite si rozlohu námestia, ktorú vyčítate z máp, a vydeľte to 60-timi centimetrami štvorcovými, čo je minimum pre jedného človeka. Ak by ste to nedokázali, tak si pozrite celkový záber štadióna v Barcelone, na ktorom hrá jeden z najlepších klubov Európy a kde sa zmestí 65 000 divákov. Bol som tam a videl som, ale je to zrejmé aj zo záberov z televízie. Hľadisko je tri až štyri krát väčšie, ako námestie SNP v Bratislave, kde protestujúci nie sú tak tesne pri sebe. To len pre vašu predstavu.

Pán Šeliga, položte si otázku, koľkých ľudí zastupujete a ako sa mocensky správate a prikazujete vláde a jeho členom??? Vaše podmienky sú politika a tá sa nerobí na ulici. A nebojte sa pán Šeliga, ak pán Drücker zistí nedostatky, tak policajného prezidenta vymení aj bez vašej zadubenej tvrdohlavosti. Viete, on je teraz zodpovedný za chod Ministerstva vnútra a nie nejaký povstalec bez jasných požiadaviek, ktoré len stupňujete, aby ste mohli protestovať a aby ste boli „VEĽKÝ“ a videli sa v televízii (žiaľ, to je televízna choroba, prešiel som ňou aj ja a každý, kto sa na obrazovke častejšie uvidí). Veď si pozrite správy mainstreamu, ako sa vyjadrujú niektorí hlupáci zo slovenských námestí, ako aj tí v zahraničí, ktorí ohrdli Slovenskom, do televízií. Ani poriadne nevedia, prečo ľudia na námestia idú, pardon študenti tam idú, aby sa stretli, zakričali si a oslávili koniec týždňa, nie zunovaným rovnakým spôsobom, ako každý záver týždňa, do rána po krčmách a puboch v Bratislave A Vy si myslíte, že to je inak! Z vašej strany je toto počínanie hrubou nátlakovou silou voči legitímnej vláde, ktorú uznal a vymenoval váš patrón v pozadí. Veľkej väčšine tohto národa ste na smiech.

Plne by som s Vami súhlasil, ak by pán Gašpar nevedel robiť svoju funkciu a bol by podozrivý z trestného činu. Ale Vy máte len v hlavách opozíciou vymodelované chiméry ohľadom smrti môjho kolegu a jeho snúbenice. Teda dvojvraždy, ktorá zamávala emóciami časti národa. A možno sa budete čudovať, ak to bude vražda archeologičky a jej snúbenca! Vám totiž stačí podhodiť malý kúsok slaniny a Vy z neho vyrobíte to najväčšie prasa na svete, ale hluché, slepé a s mozgom labute (ten je menší, ako slepačí). A to preto, lebo nevidíte veci vo vlastných súvislostiach, ale deštrukčne nalinkovaných od pravých organizátorov chaosu v úzadí!

Pán Šeliga, sadnite si na chvíľu, porozmýšľajte a potom konajte. Ale konajte tak, aby to malo zmysel a výsledok a nie chaos!

Nebudem Vás zdraviť na záver tohto otvoreného listu. Takže bez pozdravu. Moju úctu by ste si museli najskôr zaslúžiť a potom by som ju k Vám prechovával, ale zatiaľ to tak nepociťujem.

Bratislava 4.4.2018, Pavel Jacz