30. 6. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA





"Neexistuje nič iné,ako dotyk skúseného človeka s mladou dušou a človekom."
Anton Danko



 „Sulík tvrdil od prvého dňa, že od nikoho si nezoberie žiadne peniaze, od žiadnych oligarchov a stranu bude financovať z vlastných zdrojov a svojich spoločníkov. Stretnutí boli desiatky. Ja som spolufinancoval kampaň Radičovej na prezidentku. Ak si myslíte, že sa zľaknem a niekam zaleziem, veľmi sa mýlite. Ja neustupujem. Daniel Lipšic tvrdí, že som kriminálne 'závadová' osoba, pritom ja na rozdiel od neho nie som z ničoho obvinený. Keď vidím, aké indivídua a klamári dnes v našej politike sú a

Marián Kočner


"Pavel Hapal zjavne ten zápas nevidel a ja len dúfam, že UEFA ho za tie slová potrestá. Čo povedal, patrí do ríše absurdnosti."
Luigi Di Biaggio,tréner Talianov