27. 1. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


“Mucko, to pobozkanie nezaslúžených výložiek a následné detinské "ja si ich zaslúžim" nemalo chybu. Ďakujem ti za státisíce ľudí, ktorým si tým otvoril oči. Máme ťa radi takého aký si, to mi ver. Len si pre štát nebezpečný, ale to sa poddá, neboj, my to dáme.
ps. Nechcem si ani len predstaviť, čo robíš s tými výložkami, keď tam nie sú kamery, keď na verejnosti cmuky-cmuk. Bŕŕŕ.”
Igor Matovič

„Faragea by som si vedel predstaviť ako predsedu Európskeho parlamentu, pod jeho vedením by mal iné smerovanie.“
Richard Sulík

„Celému svetu boli Nemci na smiech. Mne chcú zabrániť, aby som si mohol kúpiť teplé rožky počas sviatku."
Richard Sulík


"Ako minister obrany, ústavný činiteľ a trojhviezdičkový generál si za rozhodnutím stojím. Z mojej strany to bol prejav úcty a vďaky. Danko bol v priebehu vykonávania povinnej vojenskej služby schopným vojakom a vzorne si plnil povinnosti. Danka som povýšil rozkazom a o tých sa  nediskutuje, tie sa vo vojenskom prostredí plnia.“
Peter Gajdoš ,minister obrany


"Kvôli tomu, čo tlač so mnou robí, mám ochranu tajnej služby"

Kellyanne Conway, poradkyňa Bieleho domu