14. 7. 2016

GLVÁČ: Reakcia na články v denníku SME

GLVÁČ:
 
Reakcia na články v denníku SME

Ostro sa ohradzujem proti ďalším dezinformáciám denníka SME a redaktorky Lucie Krbátovej v sérii jej článkov plných vykonštruovaných výmyslov a klamstiev o mojej osobe. V dnešných článkoch „Bašternák je aj za Glváčom“ a “Glváčovci kupovali od bašternákovcov“ sa opäť usiluje vťahovať ma do svojich vymyslených konštrukcií, ktoré majú zmanipulovať verejnú mienku. Redaktorku som informoval, že zmluvná a uhradená cena bytu za štvorcový meter bola vyššia ako priemerná cena uverejnená v štatistickom zisťovaní Národnej banky Slovenska. Tá sa v roku 2006 pohybovala v rozpätí od 944 do 1050eEur. Informáciu som redaktorke poskytol napriek tomu, že som tento byt nekupoval a neprináleží mi, aby som sa vyjadroval k aktivitám iných súkromných osôb, ktoré navyše nesúhlasili s medializáciou. Urobil som tak (na rozdiel od iných politikov súčasnej opozície, ktorí majú problém vysvetliť financovanie ich bývania) preto, aby o mne nešírila ďalšie klamstvá. Napriek môjmu vyjadreniu zverejnila redaktorka, že mlčím o kúpnej cene bytu pod Kolibou. Aj preto považujem články Lucie Krbátovej za cielenú kampaň voči mojej osobe. Napokon aj v uplynulých dňoch o mne zverejnila klamstvo, že som susedom Ladislava Bašternáka, čo samozrejme nebola a nie je pravda.
Na takéto zavádzajúce a neobjektívne články redaktorky som upozornil aj šéfredaktorku denníka SME pani Beatu Balogovú, no dodnes sa mi nikto z tohto denníka neozval a neospravedlnil. Dnešný článok je tak ďalším dôvodom na podanie trestného oznámenia na redaktorku a žaloby na denník SME.

Martin Glváč