2. 7. 2015

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Austrálska rapperka Iggy Azalea, ktorá sa nedávno vyjadrila k neúspechu duetu s Britney Spears, je sklamaná, že médiá prekrútili jej slová a tvária sa, že interpretky majú medzi sebou konflikt. Pieseň Pretty Girls sa v britskom singlovom rebríčku dostala najvyššie na 16. priečku. V americkom rebríčku Billboard Hot 100 sa jej darilo ešte menej, obsadila v ňom totiž až 29. miesto. "Je ťažké zaznamenať so skladbou úspech bez toho, aby ju dostatočne propagovali, predstavovali v televízii a podobne. Nanešťastie, ja som v nej iba hosťovala," vyjadrila sa Azalea v pondelok na sociálnej sieti Twitter, pričom uviedla, že ak by jej umožnili s piesňou vystupovať, mala by z toho radosť. "Začalo sa to dobre, no na to, aby ste mohli konkurovať ostatným, potrebujete priestor," povedala 25-ročná Austrálčanka. Spears v rovnaký deň napísala na Twitter, že sa nevie dočkať návratu do Las Vegas. "Som vďačná za to, že do konca roka ma čaká ešte množstvo šou, na ktoré sa môžem tešiť," uviedla 33-ročná rodáčka z McCombu v Mississippi, pričom mnohí jej slová považovali za reakciu na zrušené turné Azalea.
"Úprimne, neprekvapuje ma, že médiá sa snažia vytvoriť konflikt medzi mnou a Britney Spears. Aj napriek tomu som však z toho smutná. Sme priateľky a nič negatívne som o nej nepovedala. Robí zo mňa to, že som si želala väčšiu propagáciu singla, zlého človeka? Mám pocit, že médiá chcú, aby sme skočili do bahna a zápasili spolu. Ako ženu ma to naozaj uráža. Nikto sa nikoho nesnaží zahanbiť ani zhodiť. To dievča je moja kamarátka a podporujem ju na sto percent," vyznala sa rodáčka zo Sydney, pričom uviedla, že ženy pohybujúce sa v hudobnom priemysle sú podnikateľky a umelkyne. Nemali by z nich preto robiť hlupane.
Singel Pretty Girls si mohla verejnosť vypočuť po prvý raz začiatkom mája. Zhruba o dva týždne neskôr uzrel svetlo sveta aj videoklip. Azalea si v ňom zahrala mimozemšťanku, ktorá pristane v bazéne Spears. Tá jej pomôže so stylingom a vyrazia za zábavou. O réžiu novinky inšpirovanej sci-fi komédiou Ľahké pozemšťanky (1988) sa postarala Azalea spolu s Cameronom Duddym, ktorý má za sebou spoluprácu s Brunom Marsom či Markom Ronsonom. Skladbu tiež predstavili naživo 17. mája na udeľovaní Billboard Music Awards.
Iggy Azalea, vlastným menom Amethyst Amelia Kelly, sa zo Sydney ako šestnásťročná presťahovala do USA, kde sa chcela presadiť v hudobnom priemysle. Po prvý raz na seba upozornila virálnymi videoklipmi, ktoré zverejnila prostredníctvom YouTube. Následne v roku 2012 vydala EP nahrávku Glory. V rovnakom roku sa začala venovať aj modelingu, pričom bola napríklad tvárou značky Levi's. Vlani v apríli sa dostal do predaja jej debutový album The New Classic, pričom v novembri ponúkla aj jeho reedíciu s názvom Reclassified.
Britney Spears sa na celom svete preslávila po vydaní debutového albumu ...Baby One More Time (1999). Nasledovali nahrávky Oops!... I Did It Again (2000), Britney (2001), In The Zone (2003), Blackout (2007), Circus (2008), Femme Fatale (2011) a Britney Jean (2013), pričom všetky okrem Blackout a Britney Jean sa dostali na prvé miesto amerického rebríčka Billboard 200. Na konte má hity ako ...Baby One More Time, (You Drive Me) Crazy, Oops!... I Did It Again, Lucky, Stronger, Me Against The Music, Toxic, Piece Of Me, Gimme More, Womanizer, Hold It Against Me alebo Till The World Ends. V roku 2002 si zahrala Lucy Wagner vo filme Crossroads a objavila sa aj v snímke Austin Powers v Zlatom úde (2002). O šesť rokov neskôr stvárnila Abby v seriáli Ako som spoznal vašu mamu (2005 - 2014).

©2015, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.