17. 4. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                 VÝROKY TÝŽDŇA

View image on Twitter
:

says defensive exercises in 'confrontational'. Are they using same map? http://goo.gl/cfOFPf 
„Je to „hnus a póvl, co tady sedí a takhle mluví. Tady sedí zločinci, jako je Kalousek, který nakradl miliardy. Pan Urban je nosič pizzy a toskánský kmotr .Budu stavět rafinérii na jedlý olej, takže je mi úplně jedno, jestli bude nějaká podpora biopaliv,“ Ať si pak jde Česko do Bruselu a vyjedná si, že nemusíme plnit povinnosti. Nebudu tady ty blbé kecy poslouchat.
Andrej Babiš


 “Útok bol dielom amerických tajných služieb“
Roza Carnajevová

“Pretože premiér Fico toto stretnutie odmietol, predseda BBSK Marian Kotleba v blízkom čase príjme závažné politické rozhodnutie, ktoré bude mať priamy dosah na parlamentné voľby v roku 2016.” 
Vladimír Gürtler, Kotlebov hovorca


"V tomto celom sa mi nezdá limitácia pesničky na dva roky a 20% slovenskej hudby za mesiac. Myslím si, že by to malo byť 20 % denne."
Vratko Rohoň , spevák skupiny Iné Kafe

12:39 Prečo len nehovorím po nemecky???????
12:41 Rád by som vám povedal, čo Klopp hovorí. Hovorí veľa. Ale ja z toho rozumiem presne nič.
12:44 Rýchlo si uvedomujem, že som ešte asi nikdy v živote nebol natoľko nadbytočný, ako práve teraz.
12:55 Teraz dávajú priestor na otázky. Obávam sa, že tie budú rovnako po nemecky ako odpovede.
12:56 PREČO NEEXISTUJE UNIVERZÁLNY JAZYK NA CELEJ PLANÉTE???
12.58 Je mi to úprimne ľúto. Uvedomujem si, že je to vysoko neprofesionálne. Nepovedzte môjmu šéfovi, že neviem po nemecky. Myslí si, že túto tlačovku prekladám slovo po slove.
13:02 Veľký muž odpovedá na otázku. Zachytil som niekoľko slov: „extrémne“, „šport“ a „a“. Pospájajte si to, ako chcete, z môjho pohľadu môže zvažovať ďalšiu kariéru ako skydiver.
13:03 Ďakujem osobe, ktorá mi tweetla video „Ako sa naučiť nemčinu za 60 sekúnd“. Obávam sa, že to nefunguje.
13:16 Es tut mir leid. (Prekladač Googlu mi vypísal, že tak sa po nemecky povie „mrzí ma to“.)
Ben Bloom , novinár denníka Daily Telegraph