4. 3. 2015

A všetko zlé je za sklom

A všetko zlé je za sklom


Ďalší škandál v RTVS! 
Podľa portálu O médiách „ len minulý týždeň Rádio_FM spustilo novú diskusnú reláciu Naozaj_FM a dnes je už zrušená. Relácia tak prežila len jedno vysielanie. Zrušenie prišlo zhora. Moderátorom relácie bol Lukáš Fila, šéf vydavateľstva Denníka N a basgitarista z kapely Korben Dallas
O zrušení relácie sa dozvedel len pár dní po premiére a ostal z toho prekvapený. "Rozhodnutie mi oznámil Maroš Hečko (šéfdramaturg rádia), ktorý ma pôvodne oslovil s ponukou na reláciu, za čo mu ďakujem. Je mi ľúto, že to takto skončilo. Na reláciu som sa tešil a bol som pripravený venovať jej to málo voľného času, čo mám," povedal pre Omédiách.com Fila.“
Neskôr sa už portál na ,žiadosť Maroša Hečka , opravil, že to nie vedenie RTVS, ale vedenie Rádia FM. 
O niečo neskôr, než neskôr pribudla skutočnosť, že sa vysielalo na základe neexistujúcej zmluvy.
Nuž- na okraj len tototok- len šialenca muselo napadnúťt osloviť nie riaditeľa vydavateľstva, ale spolumajiteľa a konateľa vydavateľstva*. Korbendalass nekorben dallas.

* http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=250735&SID=2&P=1