23. 5. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Novinárčinu na klinec nevešiam, budem pracovať ďalej. Aj keby si niekto mohol myslieť, že je to konflikt záujmov, dá sa to veľmi dobre a účelne zatriediť. Všetko to, na čom sme pracovali doteraz, budeme robiť aj naďalej a ešte silnejšie, pretože ak získame mandát poslanca EP, tak budeme mať ešte lepší prístup k údajom a informáciám. Ako poslanec môžete oveľa účinnejšie podávať podnety na OLAF a Európsku komisiu. Ja som dal inzerát, že akákoľvek strana, ak ma príjme a splní podmienku, že nebudem jej členom a nebudem musieť plniť jej príkazy, pôjdem na jej kandidátku. Ako občiansky kandidát bez strany totiž kandidovať nemôžem. Strana Právo a Spravodlivosť sa ozvala, že ma tam môže dať a že za to nebude nič chcieť. Aj ja som bol stíhaný. Zatiaľ je Puškár vždy nevinný, nikdy nebol odsúdený.“
Martin Daňo


"V šiestom stretnutí pustil do gólového zakončenia Paciorettyho, ktorý ho prekorčuľoval. Chára sa len viezol vedľa neho, akoby obaja len tak priateľsky krúžili po ľadovom ovále v Rockeffelerovom centre počas vianočných prázdnin."
Ron Borges , redaktor Boston Herald

"V súvislosti s požiadavkou zvýšiť rozpočet obrany je najefektívnejšou odpoveďou pre bezpečnostnú obranu štátu nezapájanie sa do výbojných aktivít NATO a robenie skutočnej mierovej, vyváženej medzinárodnej a proslovanskej politiky. Účasť generálneho tajomníka NATO na území Slovenska a konanie GLOBSEC-u je v súčasnosti viac ako kontroverzné, rovnako aj jeho vyznamenanie. Neobratnou protiruskou a sankčnou politikou sa z organizácie garantujúcej európsky mier stáva podnecovateľ medzinárodného napätia. Udalosti ukrajinskej krízy naznačujú, že EÚ už nemusí znamenať 100-percentnú garanciu mieru a ekonomickej stability. Národniari rovnako odmietajú prípadné rozmiestnenie amerických vojakov na území Slovenska. Každý slušný človek a zodpovedný politik musí byť znepokojený správami o amerických žoldnieroch z inštitúcie Academi na Ukrajine, ako o tom informovala nemecká Spolková spravodajská služba (BND) alebo aj nemecký nedeľník Bild am Sonntag .Zapájanie sa Slovenska do militantných a silových ekonomických riešení zbytočne poškodzuje slovenskú ekonomiku, slovensko-ruské politické aj ekonomické vzťahy. Pokles ukrajinskej ekonomiky o sedem percent, vysoké ceny ropy nad 102 USD/barel, následky sankcií na jednej strane a poškodenie slovenskej ekonomiky uvoľnením ciel na ukrajinské tovary s možnou plynovou krízou sú varovným mementom pred nezodpovedným servilným vťahovaním Slovenska do ďalšieho kola krízy."
Rafael Rafaj

„ Ja mám najlepší mandát byť predsedom Najvyššieho súdu, lebo som nezávislý od ľavice, pravice aj od budúceho prezidenta. Prihlásim sa do opakovanej voľby, keď ma budú sudcovia chcieť. Ide o politicko-policajné ovládnutie súdnictva cez bezpečnostné previerky. A toto je hrozba nie pre Najvyšší súd. To je hrozba pre vás. Že by politici a policajti vynášali rozhodnutia. Ja som prehral? Veď som mal najviac hlasov. Ja som vyhral.“
Štefan Harabin