28. 3. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„ OĽANO je škaredá, hlúpa prostitútka.“
Alojz Hlina

„Bola som veľmi šťastná, že Roba Grigorova konečne vidím. Priatelíme sa vyše 20 rokov. Išla som za ním s pracovnou ponukou. Objala som ho a dala mu bozk na líce. Povedal mi, čo si to dovoľujem, že som vydatá žena. Vraj som ho pobozkala na pery, čo nie je pravda. Vykričal mi, že čo si o tom pomyslí jeho frajerka. Asi som precitlivená a pila som aj šampanské, ktoré vôbec nemusím, ale zostala som v obrovskom šoku. Manžel mal nervy a keďže hrozil konflikt, radšej som ich od seba oddelila. Potom som už mala pokazený celý večer, a tak sme sa s Paľom obliekli a išli domov. Odteraz nebozkávam žiadneho cudzieho chlapa!“
Janette Drapáková


"Myslím si to nejhoršío poválečném vysídlení Němců z Československa. Chápu, že to byla reakce na to, co se zase Čechům dělo předtím, ale ono se toho v protektorátu zas tolik nedělo. Tatínek byl z Opavy, v roce 1938 se ale přihlásil k české národnosti, šel do protektorátu, a protože školy byly zavřené, přihlásil se k protektorátní policii. Ale vždycky, i po válce, trval na tom, abychom se učili německy, že německá kultura je ta skutečná kultura, Goethe, Schiller."
Helena Válková , ministerka spravodlivosti ČR za hnutie ANO

"NATO zasiahlo v Kosove až po štyroch rokoch zlého zaobchádzania s tamojším obyvateľstvom, a Kosovo sa odtrhlo na základe referenda, ktoré sa uskutočnilo v spravodlivých a demokratických podmienkach."
Barack Obama