13. 9. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
 
 

„ He is fucking stong.“
Stanislas Wawrinka

„ Kirilenková s Ovečkinom trénovali Bolo to ako stádo opíc, divých svíň až do rána. Celý personál hotela chodil za nimi a prosil nech sú tichšie, ale nedali si povedať. Ráno boli všetci hotoví a oni jediní vysmiati.“
Jozef Vajda

„Všetky reakcie, čo som zachytil od ľudí, ktorí seriál sledovali, či už z môjho okolia alebo z diskusných fór na internete, boli pozitívne. Treba to brať tak, že je to seriál, ktorý nie je autorsky odo mňa. Nechcem sa k tomu stavať alibisticky - samozrejme, nejaký podiel na tom má aj úprava - ale nepovažujem to za osobný neúspech. Proste život je taký. Niektoré veci vyjdú, niektoré nie.“
Andy Kraus

" Áno, je to náš projekt a som naň hrdý. Počet divákov bol nižší, ako som predpokladal, ale to nič nemení na fakte, že som šťastný, že som sa do tohto projektu s Petrom Marcinom pustil. Dokonca v týchto dňoch finišujeme jeho predaj televízii Prima, čo mne osobne prinieslo pocit satisfakcie a dúfam, že sa to týka aj RTVS. A možno sa mi podarí podobná vec ako s Nesmrteľnými. Po priemernom prijatí na Slovensku sme ho predali do Českej televízie a tam sa stretol s vynikajúcim ohlasom. Doma nikto nie je prorokom. Možno český kontrakt a ohlas potešia aj slovenských fanúšikov.
Peter Núňez

"He's my friend for life - I don't care what you guys think about him"
Dennis Rodman o Kim Čong-unovi