3. 5. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



 

 "Som na neho hrdá. Šoféruje od svojich piatich rokov.Už sedel za volantom aj rodinného Lamborghini a Bentley. Boli to jeho deviate narodeniny, a keďže už mesiace naliehal, dovolili sme mu šoférovať Ferrari. Je pozorný a istý vodič. Nie je ľahké pre dieťa dosiahnuť taký výkon v takom mladom veku." 
Pyšná matka




"Opravdu nevím, zda je Česká televize veřejnoprávní médium nebo televizní stanice Karla Schwarzenberga."
Dita Portová, podpredsedníčka  SPOZ

" To je v prdeli., tak je to Karel Šíp".
Bára Basiková v priamom prenose z cien Týtý

„Keď Real ešte postúpi do finále, všetci sa môžu vyspať s mojou priateľkou.“
Mario Balotelli


„Ale málo je to do piči, ja som ti hovoril, že 10 aspoň... potom by som sa považoval za Al Caponeho, teraz sa považujem za nejakého sráča Koľko to bolo? Ten milión a 200-tisíc korún bola DPH krát 0,19, tak to je 6 miliónov tristo bolo, plus DPH. Dneska nie je problém 6 a pol miliónov, to sa váľa na ceste.
Alexandr Salmanov

"Som rád že som mohol navštíviť tento dom krási´"
Ivan Gašparovič do  pamätnej knihy medzinárodnej výstavy bonsajov v Nitre