28. 4. 2013

TýTý 2012

TýTý 2012




Česká humoristická relácia Partička získala už po druhý rok za sebou divácku cenu TýTý, ktorej výsledky vyhlásili v sobotu večer v pražskom Divadle na Vinohradoch.
Medzi ocenenými, ktorých zverejnil spravodajský portál iDNES.cz, boli aj Lucie Borhyová v hlavnej kategórii osobnosť televízneho spravodajstva a Jozef Klíma ako osobnosť televíznej publicistiky. Ten sa stal aj absolútnym víťazom s najvyšším počtom zaslaných diváckych hlasov.
"V detstve som chcel byť športovým komentátorom, čo sa mi nesplnilo, občas si síce zakomentujem, ale bol som asi vyradený z nominácií, tak ako to u nás chodí," povedal Karel Šíp, ktorý sa stal osobnosťou televíznej zábavy, pri predstavovaní najlepšieho športového moderátora - Vojtěcha Bernatského.
Vyhlasovanie víťazov hudobne spestrili spevácke duá, medzi ktorými boli aj Katarína Knechtová s Meky Žbirkom, Michael Kocáb s Matějem Ruppertem či Bára Basiková a Petr Kolář.
Diváci za najlepšieho herca zvolili Onřeje Brzobohatého, zatiaľ čo v ženskej kategórii zabodovala Veronika Freimanová.
Najpoľúbenejším spevákom známym z televíznej obrazovky sa stal Karel Gott. "Nech by som povedal čokoľvek, opakoval by som sa. Ale bol by som veľmi rád, ak by som si to na budúci rok mohol zopakovať znova," povedal pri preberaní ceny v tvare zrkadla. Za najobľúbenejšiu ženskú speváčku Helenu Vondráčkovú, ktorá sa momentálne nachádza v Kanade, prišiel prevziať cenu jej brat David.
Na konci galavečera prišla na rad Dvorana slávy, kam sa tento rok dostal herec Lubomír Lipský.

Copyright © TASR 2013