1. 3. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




„Pápež mal do činenia s podstatne dôležitejšími témami ako pedofília medzi duchovnými. Dbal o to, aby ľudia žili v súlade s božími prikázaniami. To je podstatne vážnejšia úloha, ako potlačenie pedofílie, ktorá vždy jestvovala a jestvovať bude. Žiadna sila nezabráni človeku, aby využil isté možnosti, ktoré mu dáva slobodná vôľa a do ktorých ho ženie vášeň.Veľmi sa ospravedlňujem, ale svet nezmeníme."
Tadeusz Pieronek, niekdajší generálny tajomník Poľskej biskupskej konferencie

"Cirkev zrejme pristupuje k pedofílii ako k fenoménu tradícií".
Wanda Nowická podpredsedníčka poľského Sejmu


"Je to zvláštne, pretože pred troma rokmi, pred tým, než sme sa rozhodli, že si to vymeníme, som mal hrať Margaret Thatcher. A Meryl Streep bola Stevenovou  voľbou číslo jedna na Lincolna. Veľmi rád by som si pozrel túto verziu. Steven ma nemusel presviedčať, aby som hral Lincolna, ale ja som musel presviedčať jeho, že ak ho teda budem hrať, tak by to možno nemal byť muzikál."
Daniel Day-Lewis 

"Všetci teraz stojíte iba preto, že sa cítite zle, že som spadla a to je naozaj trápne, ale ďakujem vám. Je to šialené."

Jennifer Lawrence

„My máme úžasný vzťah a keby sa niečo dialo, tak by som to asi musela vedieť. Žena to vycíti. Nič sa tu v žiadnom prípade nedeje.“
Sisa Lelkes Sklovská
 
  
„Režisér Pepe Majeský mi říkal, že máme super sledovanost Superstar. Dokonce největší za poslední roky! "
Ondřej Soukup

„ Ľudia sa niekedy čudujú, prečo americký najvyšší súd povolí jednej alebo druhej skupine demonštráciu, aj keď je to tá najprovokatívnejšia vec na svete. Dôvodom je, že ide o slobodu, slobodu vyjadrovania. V Amerike máte právo byť hlúpi - ak chcete.“
John Kerry