8. 2. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Skúsme sa naozaj zaoberať vecami a skúsme byť objektívni. A tých pohľadov na objektivitu je dnes akosi až príliš, alebo neobjektivitu až príliš."
Pavol Paška

"Takže Ahmadínedžád chce byť prvým Iráncom vo vesmíre - nebol tam už minulý týždeň?“
John McCain ,americký senátor a bývalý prezidentský kandidát


„Ja a môj manžel sme veľmi nahnevaní. Nikto nám nepovedal, že počas nášho vystúpenia odznejú na pódiu aj nejaké nominácie. Mali nám to oznámiť aspoň počas generálky, že v rámci nášho dialógu niečo také bude. Veľmi som nahnevaná.“
Sisa Sklovská Lelkes


„ Bude se sem moci nastěhovat libovolný den. Nedočká se žádných překvapení, kterých jsme se dožili my před deseti lety, když jsme najednou zjistili, že jsou tady vytrhány na míru udělané knihovny ze zdí."
Václav  Klaus
 
„S potěšením jsem zjistil, že počet ukradených malých předmětů právě za pana prezidenta Klause dramaticky poklesl až téměř na nulu, což podle mně předané statistiky v minulosti nebylo."
Miloš Zeman


 „Písal som Lipšicovi, keď mu hrozilo, že ho vykopnú z KDH. Ja som vždy tomu lepšiemu v KDH držal palce, aby obrodili KDH, pretože je to drasticky zhnitá strana, ktorá zneužíva kresťanstvo. Dala si ho do názvu, tvária sa ako kresťania, ale ich skutky tomu nenasvedčujú. Z toho zlého, čo sa v KDH nachádza, určite menšie zlo bolo Lipšic, Procházka, Žitňanská. Vždy je lepšie, keď v politike zostane menšie zlo, ako keby tam malo zostať väčšie zlo. Nie je dobre, aby sme mali stranu, ktorá sa tvári, že je kresťanská,  keď si mladý človek predstaví kresťanstvo, predstaví si farizejov z KDH. Potom, čo si myslí o kresťanstve? To je na vracanie.“
Igor Matovič