2. 11. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
,,Sú viaceré mená, Kiska, Radičová aj Bezák." 
Ivan Štefanec

„Dnes od štvrtej hodiny ráno likvidujeme 'čiernu', skutočne čiernu rómsku osadu, medzi Prešovom a Malým Šarišom... Prosím splnomocnenca vlády pre rómske komunity pána Polláka, aby sa prihlásil o svoje ovečky.“
Pavel Hagyari

„Admina som sfúkol, že to trochu prehnal, už to dal preč.“
Pavel Hagyari


„Dajte mi, prosím, luxus, aby som nášho Lojzíka nemusel komentovať. Sú ľudia, ktorých máte radi, ale nechápete ich kroky. Taký je môj vzťah k Lojzovi Hlinovi. Ľudsky ho mám rád, ale nechápem, čo veľakrát robí. Môj komentár by ničomu neprospel „Sú ľudia, ktorým dnes dáte modré z neba, zajtra prídu s niečím iným.“
Igor Matovič


"Som na dúhovú vlajku hrdý a myslím, že do tejto miestnosti patrí viac ako odborárske logo."

Juraj Droba

"Malá ukričaná skupina nás tu bude znásilňovať. Bál by som sa prijať krv, ak by som vedel, že darcom bol homosexuál.
Štefan Kuffa


„Ježiš Kristus by hlasoval za zákon o registrovaných partnerstvách.
Martin Poliačik

 
.„ Neobtieraj si svoju nevymáchanú liberálnu hubu o Ježiša. "
Igor Matovič

 
 „Ježiša Krista si neber do úst, mňa to uráža. Ak si  taký smelý choď do Teheránu kričať meno Mohameda.“
Richard Vašečka