11. 10. 2012

Vyhlásenie sudcu Ústavného súdu Slovenskej republiky Ladislava Orosza

Vyhlásenie sudcu Ústavného súdu Slovenskej republiky Ladislava Orosza k stanovisku predsedníčky Ústavného súdu Slovenskej republiky k tzv. kauze Špeciálny súd

Nikdy som nemal a nemám záujem o medializovanie tejto "kauzy". Médiám som k nej v zásade poskytol prostredníctvom vtedajšieho hovorcu Ústavného súdu Slovenskej republiky len jedno vyhlásenie – išlo o vyhlásenie z 20. mája 2009, ktoré bolo bezprostrednou reakciou na vyhlásenie predsedníčky Ústavného súdu Slovenskej republiky z toho istého dňa. Obe vyhlásenia sa dodnes nachádzajú na webových stránkach ústavného súdu.
Dnes môžem len s ľútosťou konštatovať, že odvtedy nevznikli žiadne také skutočnosti, ktoré by mi umožnili moje vtedajšie vyhlásenie zásadnejším spôsobom korigovať. Aktuálne sa stáva predmetom môjho záujmu otázka z akých dôvodov a prečo práve v tomto čase sa niekto pokúša opätovne otvárať túto "kauzu", ktorá dodnes traumatizujúco pôsobí na mňa a mojich najbližších. Z uvedených dôvodov nechcem a nebudem reagovať na otázky, ktoré mi boli nepriamo prostredníctvom médií niekým podsunuté, a ktoré sú z môjho pohľadu už svojou povahou absurdné.