3. 8. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Mnohí kolegovia sa mi priznali, že v tom strese, hektike, ktorá bola vyvolaná neúmernou medializáciou, či dokonca honom na týchto mladých ľudí, urobili krížik pri menách pána Lebedu a Hrubého, ale zabudli urobiť krížiky či už sa zdržal alebo bol proti pri ostatných menách a tu došlo k tomu, že v celkovom súčte títo kandidáti neboli zvolení."
Andrej Kolesík, Smer-SD
 
 
„ Mám ešte tri slajdy.“
Štefan Dlugolinský
 
 
"Doslova je špatná tá slovenčina."
Jozef Zima

„ Keď Gučík žiada, nech žiada a uvidí sa, ako to dopadne. Každý má právo žiadať. Odpočúvanie nie je moja kauza. Ja za to necítim žiadnu zodpovednosť“.
Ľubomír Galko


„ Podstatné sú fakty v spravodajstve a nie ktorá krava kde spadla do potoka.“
Magda Vášáryová

„ Horšie je to v STV, kde by určice k výmenám došlo. Na investície by som potrebovala tak 10 miliard evro.
Margita Repková


"Ja som Ostatník, nie čarodejník. Ja vám nič nesľubujem."
Marián Ostatník


„ V prvom rade by mal byť zmenený zákon o RTVS, ktorý by novému riaditeľovi umožňoval vypnúť jeden okruh Slovenskej televízie, vystavať zatiaľ jeden okruh a do budúcnosti pridávať možno ďalšie monotematické kanály.Zároveň by som ten okruh postavil inak, zrušil by som celkom spravodajstvo v dnešnej podobe a zaviedol len bloky čítaného spravodajstva. "
Richard Rybníček


"Mám taký pocit, že v utorok večer boli dva rozdielne typy počasia, ja som cítil, že bolo veľmi teplo, ale v SaS-ke asi snežilo."
Robert Fico