20. 7. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ My situaci na trhu veřejně nekomentujeme nad rámec toho, co uvádí CME jako veřejně obchodovatelná společnost. To je ryze interní záležitost a já se musím omluvit, protože na tuto otázku neodpovím. Budu rád, když svá čísla zveřejní průhledně a jednoznačně jednou„ČT, ale od nás jako od soukromého subjektu to jen tak neuslyšíte. Sledovanost bude mít určitý náběh, nerad bych tedy nyní předbíhal.“
Jan Andruško , riaditeľ TV NOVA


 Nazdar ty debile! Jasně, s kým si myslíš, že mluvíš ty čůráku. Kolik ti za to dali, ty blbečku? Víš moc dobře o čem mluvím. Odmít jsem ti někdy nějakou dotaci? Potřebuješ prachy? Proč seš taková svině? Jo, a že zrovna ty to musíš napráskat No jasně ty. Dyť mi to ty novináři volali. A ne jeden. Voni nejsou takoví skety jako ty. Ty sis myslel, že tě jako zdroj neprásknou, co? Tak víš co, když se mě nebojíš, tak zítra rozbiju hubu tobě. Jsme asi tak stejně veliký, na mladým jsem se dneska rozcvičil.“
Miroslav Kalousek , český minister financií



"Prezident Putin prekročil povolenú dobu meškania. Išiel sa pozrieť na motorkárov a ich priateľov, čím ukázal, kde sú jeho priority.ô

Viktor Baloga, ukrajinský minister pre výnimočné situácie