9. 6. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"V Srebrenici nedošlo k žiadnej genocíde."
Tomislav Nikolič ,srbský prezident
"Čo sa týka zbrojných dodávok, Rusko nedodáva žiadne zbrane, ktoré by mohli byť použité v občianskom konflikte."
Vladimir Putin

" Píšete píčoviny. "
Mirek Toplánek v liste Reflexu

„ Nevidím na schôdzke s Lipšicom nič čudné, bežne komunikujem nielen s ním, ale aj s Pavlom Frešom, Luciou Žitňanskou z SDKÚ. Celé je to o tom, že hľadáme prieniky. Trápi ma to, ako krajina vyzerá, že je zaplavená červeným morom.“
Juraj  Miškov


"Sexuálne som sa vyšantila! Jebla som na zem a teraz nemôžem chodiť.“

Magda Paveleková

 "Kam by som utekal? Veď je to smiešne! Že by som sa ako Saddám Husajn zakopal do podzemnej diery?" Niekedy mám pocit, že sme nezadržali doktora Davida Ratha, ale doktora Hannibala Lectera z Mlčania jahniat. "
David Rath