6. 4. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Hľadali sme miesto na trhu. STV 3 za milióny eur nedokázala takýto kanál utiahnuť. Myslím, že s oveľa menším rozpočtom a aj v HD kvalite dostaneme domáci šport na obrazovky. Nie je dôležité, s akým rozpočtom rátame, prevádzkujeme televíziu Central a technické zázemie máme. Neskôr má byť kódovaná, operátori ju ponúknu v platených balíkoch. Ak však bude záujem divákov aj inzerentov, možno to necháme voľné. Významná časť príjmov by mala byť aj od káblových operátorov. STV robila prenos s 30 ľuďmi za milión korún. Chceme to robiť oveľa lacnejšie. Všetko sa však uvidí. Ak o to nebude záujem, tak to prestaneme vysielať. Robili sme si však prieskum a vyšlo nám, že záujem je. " Róbert Greguš generálny riaditeľ TV Central

„Ľudiaaaaaaaaaaaaaa, prebohaaaaaaaaaaaaa, stooooooooooooop!!!!!!!! 1.apríl! Od rána sa so Zuzanou doberáme na tému 1.apríl. Z nakrúcania som jej napísal sms - Vezmeš si ma? Ona mi poslala 6 smajlíkov a 'Nie-:). Skús to v iný dátum a na kolenách-:)'. Ľudia, žartík v tento deň, ale tento rok to v iný dátum a na tých kolenách určite urobím. Veselý prvoaprílový večer. Ľudia, mám vás rád a Teba, Zuzička, milujem.“ Vilo Rozboril

„ Nie som znalec bankových zákonov, neviem, že prebieha nejaká kontrola, ani ma to nezaujíma. Prečo by som vám mal hovoriť, prečo niekto odo mňa kúpil nejaké akcie. Sú to moje obchodné aktivity a do toho vás nič nie je. Keď predám svoj malíček niekomu za desať miliónov eur alebo za desať kilov zlata, tak je to moja osobná vec. A pokiaľ predaje, ktoré moje firmy robia, sú riadne zdanené, tak sa o tom nebudem s nikým baviť. Lipšic ,dúfam, že raz pôjde do basy. Neobdržal som žiadne peniaze z Bank of Valetta Je to tak zanedbateľná suma, že som si to nevšimol." Marian Kočner

„Neľutujem, že padla vláda Ivety Radičovej . Pod také svinstvo by som sa nikdy nepodpísal. Tak to chodí. Niekedy je presvedčenie človeka a státie si za ním dôležitejšie ako počet mandátov. Nie sme s KDH pohádaní, len sme skonštatovali, že keď im tak záleží na funkciách, tak nech si ich majú. My sa za stoličkami netrasieme. Keď nebudeme mať výbor, tak nebudeme." Richard Sulík

„ Môžem mať niečo, čo by v budúcnosti mohlo pána Lipšica veľmi závažným spôsobom zdiskreditovať a nikdy v živote by sa nestal predsedom KDH, pričom po tej funkcii neuveriteľným spôsobom túži. A možno mi pán Lipšic chcel odkázať, že pozor, pozor, Kočner, pozor, pozor.. Čo vás je do toho, čo mám na Lipšica. . Opýtajte sa jeho, čo mám. Možno vám odpovie. Veď máme ešte dosť času do zjazdu KDH. Možno ma pán Lipšic len straší. Nebojte sa, príde čas. Ja z pána Lipšica strach nemám. Mňa zastrašovať nebude. Pán Lipšic, pokiaľ sa dopustil trestného činu a mám taký pocit, že pán Lipšic sa trestných činov dopustil niekoľkých, tak sa bude za to zodpovedať.“ Marián Kočner

" Obyvatelia Luníka IX prepadajú panike a histórii ." Patrik Švajda