16. 9. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Potvrdily se moje předpoklady, že ta volba nebude v rukou členů Rady ČT. Za každým z těch finalistů, snad s výjimkou pana Chudárka, je nějaký lobbista. Rada ČT je jednou z posledních bašt kmotrů." Fero Fenič , neúspešný kandidát na generálneho riaditeľa Českej televízie

„Názov superhrubej mzdy bol pravdepodobne odvodený od kostýmu predsedu parlamentu a šéfa SaS Richarda Sulíka, superhrdinu - Supermana. Ja už dnes mám strach, do akého kostýmu sa najbližšie oblečie pán predseda Národnej rady, pretože neviem, či to nebude kostým, ktorý nám ukáže, kam Slovensko pôjde po zavedení tejto superhrubej mzdy." Jozef Burian , Smer-SD

„To, že pán Hríb odíde do STV bez toho, aby sa Joj aspoň poďakoval, to ma neprekvapilo. Ale ak je toto pravda, tak som sklamaný a podľa toho sa aj zariadime.“ František Borovský o odchode Žídeka

„Budeme mať druhého programového riaditeľa, čistého televízaka. Nemáme s ním ešte podpísanú zmluvu, preto nepoviem meno, ale poznáte ho .Myslím si, že posunie veci dopredu a vytvorí s Machajom tandem. Keď si predstavíte RTVS ako spojenú inštitúciu dvoch kmeňových inštitúcií, tak nikdy nemôžete spojiť malé auto s nákladným autom do jedného hybridného výrobku, stále budete vyrábať dve. U nás to nie sú autá, ale obraz a zvuk, teda programy.“ Miloslava Zemková

„Na túto tému sme s pani riaditeľkou viedli intenzívne rozhovory. Napokon to súvisí i s tým, že som jej pomáhal s projektom. V tejto chvíli nie je zmluva podpísaná, ale v tých základných tézach si rozumieme. Tým vám odpovedám na otázku, či som dostal ponuku.“ Andrej Miklánek

„Som takým horlivým zástancom odvolania tejto vlády, že návrh by som podpísal aj desaťkrát. Podpisy sme zbierali niekoľko dní a neuvedomil si, že som to už raz podpísal Keby sa každý poslanec podpísal aj desaťkrát, do úvahy sa zoberie len jeden podpis.“ Braňo Ondruš