17. 6. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Väčšina ľudí, ktorí fajčia marihuanu, sú dokonale zdraví. „ Lukáš Fila

„Ja byť na mieste vlády alebo pražského primátora, tak by som sa snažil v celej krajine nájsť autobusy a nimi nahradiť tých štrajkujúcich. A tým štrajkujúcim, ak neprídu do práce, povedať dovidenia.“ Václav Klaus

„ Pre mňa pojem nemecká precíznosť po uplynulých skúsenostiach nadobúda iný obsah, než tomu bolo v minulom roku." Zsolt Simon

"Mám rád svojich židovských priateľov. Milujem jablká, med a tie vtipné, malé čiapky ale prestaňte obrezávať svoje deti." Russel Crowe

"Tak ako Trenčín vďaka Zdenovi Chárovi dnes v noci vyhral, tak ja považujem priebeh tohto zastupiteľstva za prehru pre toto mesto. Poslanci strany Smer-SD a Paliho kapurkovej veselej politickej strany odmietli projekt nájomného bývania, odmietli z nepochopiteľných dôvodov niečo, čo by malo byť prioritou strany Smer-SD." Richard Rybníček