20. 5. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„RTVS má za sebou na poli mediálneho trhu úspešné obdobie. Dokazuje to prieskum sledovanosti hokejových zápasov. V tomto smere sme aktuálne bezpochyby lídrom na trhu.“ Alexandra Štullerová Koreňová

"Je mi len veľmi ľúto, že pri tomto, nebojím sa povedať, podguráženom stave, som si trochu dovolil zveličiť svoj vzťah k pánovi prezidentovi, za čo sa mu musím ospravedlniť. Kočí zneužila súkromný večierok pri ťažkom francúzskom víne na vyhotovenie záznamu. Ide o zjavné pokračujúce útoky Kočí, ktorá vraj nepochybne chystala v najmenšej vládnej strane puč. Čo je na nahrávke, treba brať so silnou rezervou. Je jasne viditeľné, že nahrávka bola v mnohom nadsádzkou.“ Vít Bárta

„ Za bývalého obdobia raz do mesiaca mával premiér svoju reláciu v Slovenskom rozhlase. Ja som za týchto 6 mesiacov túto možnosť využila iba jeden jediný raz. A tentokrát som nebola v rozhlase nie preto, že som tam mala byť s oponentom, ale že som nevyužila možnosť byť sama v relácii.“ Iveta Radičová v relácii Na telo , kde debatovala sama.

"Telefonoval som predsedovi SaS hneď po našom klube, len sa mi nepodarilo v ten večer dovolať, potom som mal veľa služobných povinností." Mikuláš Dzurinda

"Viem si predstaviť, v akom ťažkom duševnom rozpoložení je premiérka, preto jej odpúšťam podobné nezmyselné nápady." Robert Fico o žalobe

„ Kvalita policajného prezidenta Jaroslava Spišiaka nestojí a nepadá na tom, že boli našťastie objavené nejaké ohlodané mŕtvoly. Dúfam, že ich nevyhrabal samotný Cattani. Spišiakovi by som sa ospravedlnil, ak by telá objavili na základe jeho práce. Ale podľa mňa má na tom asi takú zásluhu, ako ja na objavení Cheopsovej pyramídy. „ Ján Slota

„Dočasný krízový tím dostáva mesto z krízovej situácie. Spájať ho s prepustenými zamestnancami je nenáležité. Umožnil som im niekoľko dní v týždni prespávať v jednom z nateraz voľných mestských bytov. Znížil som tým náklady za ich služby, pretože by si cenu ubytovania zakalkulovali do ceny práce.“ Richard Rybníček

„ Koučujeme procesy, ktorých výsledkom majú byť zásadné zmeny organizačnej štruktúry úradu a náplne práce úradníkov. Občas prespíme v jednom holobyte .Na hodiny je to viac ako päť dní, robíme cez víkendy, mnohé veci riešime na diaľku, zriadili sme špeciálne e¬mailové adresy, kam zvnútra úradu chodí istý typ komunikácie.“ Marcel Para

" Rozumiem Hitlerovi. Dopustil sa aj zlých vecí, to určite áno, ale ja si ho predstavujem ako sedí na konci v bunkri. Hovorím iba to, že tomu človeku rozumiem. Nie je to žiadny správny chlapík, ale ja veľkej časti z neho rozumiem, a do istej miery s ním súcitím. Ale, preboha, určite nie som za druhú svetovú vojnu, ani proti Židom. Samozrejme, som veľmi za Židov. Vlastne až tak veľmi nie, lebo Izrael je jedným veľkým problémom. Takže - ako by som sa z toho dostal - chcel som len povedať, že čo sa týka umenia, som veľmi za Speera. „ Lars von Trier