13. 5. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Bude to pre nás veľký zápas. Slováci hrajú doma, príde plný štadión, takže to bude taká hokejová párty. My sme mladé mužstvo, takže sa na to tešíme. Veríme, že tento rok vyhráme 3:0, dáme vám 50% zľavu." Mads Boedker "Moje majetkové priznanie je komplikované. Mieša sa v ňom majetok fyzickej osoby s majetkom firiem. Majetok tvoria najmä nehnuteľnosti, ktoré som kúpil pred nástupom do funkcie a ktoré sú sčasti zaúverované. Kto má záujem, nájde si ich na portáli katastra aj so záložným právom banky. „ Pavel Hagyari " Čitatelia Tzeitung veria, že by ženy mali byť uznávané za to, kdo sú a čo robia, a nie za to, ako vyzerajú. Židovské pravidlá cudnosti sú vyjadrením ršspektu voči ženám, nie opaku." Z prehlásenia jidiš novín Di Tzeitung na margo otázky, prečo použili Photoshop a vymazali všetky ženy " Arťjuchin? Cha, ta keby u nás na lige toto dokazoval, čo dorába teraz na MS, tak by mal chlapec smolu... Jeden taký faul ako spravil proti Čechom a odchytím si ho počas najbližšieho striedania buď ja alebo trebárs spoluhráč Lukáš Bambúch a uviedli by sme ho rýchlo do obrazu... (odpoveď na otázku čo si myslí o agresívnej hre, ktorú na šampionáte predvádza ruský útočník Jevgenij Arťjuchin." Richard Šechný "Nechcel by som to komentovať. Český tréner i celý tím sú ufňukanci. Všetci sa zachovali zle, ale vychádza to od ich trénera. „ Jevgenij Arťuchin "Ja mám základné náklady na domácnosť, kým začnem kupovať rožky a drogériu a voľný čas a električenky, 2400 eur. V súčasnosti aj s manželkou máme príjem asi 1600 eur. Čiže len do základu, ako je poistenie za byt, elektriku, dane atď. mi chýba 800 eur mesačne. Preto som musel čerpať z úspor. Plus sme museli, samozrejme, niečo jesť, z niečoho byť živí a trošičku aj niečo popri tom. Ja som z úspor minul okolo 2000 eur mesačne." Peter Paluda