4. 3. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Licenciu som dal odňať z firmy Empat, pretože ju udeľujem na druhú firmu, ktorá bude prevádzkovať televíziu. Licencia by znovu mala byť udelená najneskôr do konca apríla, s tým, že vysielanie bude spustené približne 1. júna, ako sme avizovali.“ Patrik Bokroš, TV Empatia

"Keď sa pozriete, kde sú prezentované majstrovstvá, tak mi napadne len lišiak pred hotelom Carlton a dve električky.“ Jozef Orgonáš, generálny sekretár Zväzu obchodu a cestovného ruchu

"Bezdomovci sú problémom, ale, bohužiaľ, nemáme právo ich strieľať."

Anatolij Michalev, starosta ruského mesta Čita

"Tvoj najužší kontakt so superhrdinom by bolo zatknutie v roku 2001, keď ťa chytili v lacnom hoteli so ženou prezlečenou za Batgirl." Jude Law kolegu a predstaviteľa Irona Mana Roberta Downeyho Jr. pri vyhlasovaní ceny za vizuálne efekty a pripomenul mu, kde by bol bez nominovaných technikov. Narážal pritom na hercovo neslávne zatknutie z roku 2000, keď ho prichytili s kokaínom a mladou ženou v kostýme Wonder Woman

"Roxy Sorkin, tvoj otec práve vyhral cenu Akadémie. Budem musieť trvať na istom rešpekte od tvojho morského prasiatka."

Aaron Sorkin svojej dcére po prevzatí ceny za adaptovaný scenár životopisnej drámy Sociálna sieť

"Prvý televízny prenos z udeľovania Oscarov bol v roku 1953. Mal som vtedy päť rokov. Takže pre tých, ktorým nejde matematika, mám 47." Billy Crystal, ktorý počas svojej kariéry už osemkrát moderoval udeľovanie Oscarov a 14. marca oslávi 63. narodeniny

"Ty si si mohla obliecť smoking, tak som si ja dal toto. Divné je, že som práve dostal textovú správu od Charlieho Sheena." James Franco po tom, ako sa na pódiu objavil oblečený ako Marilyn Monroe

„ Ste špinavá židovská tvár. Milujem Hitlera .Ľudia ako vy by mali byť mŕtvi. Vaše matky, vašich predkov mali všetkých poslať do plynu. Mám problém s vami. Ste škaredá". John Galliano

"Celý môj ľud ma miluje. Pre to, aby ma chránil, by aj zahynul." Muammar Kaddáfí

„Vyhýbali sme sa korupcii ako čert svätenej vode, ale zviezli sme sa v jednom balíku s pánom Ficom.“ Vladimír Mečiar