14. 1. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Snowboard je levičácký dopravní prostředek." Václav Klaus

"Mám plnú dôveru v maďarskú demokraciu a vládu zákona. Toto je demokratická krajina a je dôležité, aby sme o tom nepochybovali." José Manuel Barroso

„ Nevidím to ako chybu, nemám čo tajiť. Keby som si vybral pre mňa neznámu firmu, bolo by to oveľa zložitejšie, drahšie a trvalo by to dlhší čas. Prečo by som to mal robiť? Verejne priznávam, že som si vybral ľudí, ktorých desať rokov poznám, s ktorými spolupracujem, poznám ich typ práce, viem, čo robia a dôverujem im.“ Richard Rybníček

"Pre mňa bola spolupráca s Richardom Rybníčkom v minulosti veľmi zaujímavá. Teraz spolu s kolegom riešime poradenstvo v oblasti procesov a personalistiky a myslím si, že môžeme byť prínosom. Robíme v tejto oblasti už viac rokov." Jana Bucková

„Andrea je veľmi príjemná a pokojná, žena, ktorá chlapa neirituje. Je starostlivá, čistotná, ale nehovorím, že tie predtým neboli.“ Boris Kollár