7. 1. 2011

Beyond Imagination

Beyond Imagination

Vážená redaktorka-autorka tohto textu!
Požiadali ste ma o stanovisko, pretože píšete príspevok o kritike Lesnej na moju osobu. Poslal som Vám svoje vyjadrenie, ktoré ste neuverejnili, ani nespomenuli s prípadným odkazom, takže plním Vašu obyčajnú žurnalistickú povinnosť tým, že ho uverejňujem na tomto "objektívnom" fóre:
Zdravím Vás, v prvom rade si treba pozrieť môj príspevok a potom vlastnou úvahou dospieť k tomu, o čom vlastne L.Lesná píše. V jej prípade nejde o vecný a profesionálny prístup, ale subjektívne a účelové si vybavovanie účtov s doterajšou STV, teraz už pod hlavičkou RTVS a s mojou osobou. Prípad Iránky Aštíaníovej je len využitie kauzy, nad ktorou Lesná pokrytecky roní slzy. V prípade STV, teraz RTVS som zažil počas Lesnej pôsobenia v tejto inštitúcii jej tzv. nadstranícky a objektívny prístup v duchu verejnoprávnosti - v tom čase ju nikdy netrápili obete a utrpenie Palestínčanov, Srbov či Afgancov, prípadne ich žien a detí, pretože to nebolo v správnej línii vytýčenej strýčkom Samom, no Irán a predtým Albánci v Kosove sú objektami jej záujmu. Je paradoxné, že práve mne L.Lesná pripisuje schvaľovanie islamského práva, keď presne taký typ propagandistov ako ona v duchu hesla Kto nejde s nami, ide proti nám! (vzácne sa v tom zhodli komunisti i U.S. prezident G.Bush jr.) mi naopak vyčíta islamofóbiu a kritiku nekontrolovaného prisťahovalectva z islamských krajín do Európy. Lesnej prekáža môj prístup k zahraničnopolitickým udalostiam, či už to bolo bombardovanie Srbska, Kosova, útok na Libanon, kauza 11.september 2001, vojna v Afganistane a v Iraku a nový cieľ - Irán, pretože nereagujem podľa jej predstáv a netancujem podľa scenára sponzorov či vyvolených ambasád. V prípade Iránu tak chce zabiť tri muchy jednou ranou - prispieť k ospravedlňovaniu ďalšieho vojnového ťaženia proti vytipovanej krajine (keďže ju doteraz netrápilo uplatňovanie islamského práva v islamských komunitách v Británii), riešiť si staré účty so STV a v prípade mojej osoby zatrúbiť na kádrové čistky v duchu "jednotného a správneho" pohľadu na dianie okolo nás, podľa predstáv L.Lesnej.
Ľ.Huďo .