8. 10. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ A kto by mal byť podľa mňa Mikovým nástupcom? Darmo čakáte, že poviem meno môjho - ešte stále manžela - Braňa. Aj keď som ho zatiaľ vzala na milosť, až takú dôveru vo mne nemá . Ja vyberám jedno jediné meno - Viera Rusková. „ Nora Mojsejová

„Pán Valo nie je verejný činiteľ a nepotrebuje sa pre novinárov vyjadrovať.“ Dušan Štrauss, hovorca SNS

„Tu som sa tiež dozvedela, že žalobca daroval žalovanému nejaké peniaze, nevedela som koľko. Vypočula som si, že Rusko Dočekalovi peniaze dožičí, teda dopraje“ povedala na súde jojkárska moderátorka, ktorá tak vypovedala proti svojmu bývalému zamestnávateľovi. V tom čase som, samozrejme, nevedela, o akú sumu by malo ísť, napriek tomu ma táto informácia uspokojila, pretože som mala akési finančné istoty. V marci 2007 som ukončila spoluprácu s Ruskom, v tom čase som už vedela, o akú sumu išlo. Napriek tomu som bola Ruskovým správaním sklamaná, pretože neboli dodržané naše dohody.“ Aneta Parišková

„Je samozrejmé, že minister práce si dôkladne preštuduje každý dôležitý zákon a každý dôležitý zákon aj pripomienkuje. O tom, že sa jej úradníci svojvoľne rozhodli do novely zapracovať obmedzenia, ktoré z európskych smerníc nevyplývali, som nepovažovala za potrebné ministra práce vôbec informovať “. Slávka Selešová ,hovorkyňa ministerstva práce a sociálnych vecí

„Nastal čas, aby sa chaos v riadení verejnoprávnej Slovenskej televízie a rôzne provizórne nezmyselné návrhy skončili. To je zatiaľ všetko, čo chcem k tejto téme povedať. Ste dostatočne inteligentní, aby ste z toho, čo hovorím pochopili, že veľmi jasne a zrozumiteľne a bez uvádzania akýchkoľvek detailov je načase, aby sa tento chaos skončil.“. Daniel Krajcer

"V mojich začiatkoch ma stálo veľa síl, aby sme zabezpečili, že politika do práce polície nepatrí. Neviem presne, čo sa deje teraz, ale z mnohých vyjadrení predstaviteľov vládnej koalície vyplýva, že sa chcú k používaniu polície na politické ciele vrátiť. Tak uvidíme, aká bude realita." Robert Kaliňák