17. 9. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Osud ľudí nezaujíma velechýrnych makroekonómov ako bývalý minister financií Ivan Mikloš a jeho rovnako zmýšľajúci kolegovia z neslávne známeno thinktanku MESA-10. Exponenti tejto známej MVO po každých parlamentných voľbách buď vyletujú z nej ako motýliky z lariev, alebo sa tam ukladajú na vylihovanie do ďalšej príležitosti vyletieť do lukratívnych medonosných pozícií v štátnej správe." Ing. Ján Bicko

„ Osemročné "skúšobné obdobie" vládnutia v plnom svetle potvrdilo, že bicyklista nebol tým "správnym mužom na správnom mieste". Osvedčený fanfarón, sľubovateľ, megafón cudzích záujmov a hovorca globalizátorov si pomýlil vchod do parlamentu s vrátami na jarmok, kde najlepšie predáva ten, čo najviac kričí. „ Zlata Solivajsová

„ Necháme sa prekvapiť, ešte týždeň je pred nami. Myslím, že sa to ešte dá ľahko zvrátiť." Richard Sulík

„V celom našom vysielaní dbáme o to, aby sme dodržiavali zákon.“ František Borovský

"Toto neni normálne, preto je tu referendum . Počuli ste, som šib-šib za to, že som tam zaparkoval, postavil som to naschvál tak, aby som neblokoval električky ani autá, je to štvormetrové auto a až tak tam nezavadzia. Majú tu ľudia pojazdný bilbord, môžu naozaj pochopiť, že imunita je absolútna absurdnosť. Možno niektorí si uvedomia, že to, čo červenoarmejci silou-mocou v parlamente obhajujú, že imunita poslancom patrí, tak si uvedomia, že v tomto jednoducho klamú a obhajujú imunitu iba preto, lebo niekto sa bojí, že hlas podobný Ficovi bude Ficov. Môžem takto pekne zaparkovať, že vraj policajti dojdú, pozrú si kartičku, ani to neodtiahnu, lebo je to poslanecká imunita. Ani to nemôžu odtiahnuť, tak ja počkám na tých policajtov, čo spravia. Ak to tak je, je to na hlavu postavené. Poslanec nemôže byť boh a nemôže mať väčšie práva ako ľudia, ktorí ho volia. Ešte nikdy nebolo odtiahnuté, aspoň sa trošku povozí a ja si ho pôjdem vyzdvihnúť.“ Igor Matovič