3. 9. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Nemám s platom problém, pokiaľ bude rovnaké kroky nasledovať aj premiérka. " Ivan Gašparovič
"Všetko dementujem." Vincent Lukáč
„ Najviac ma prekvapil fakt, že moje vyjadrenia pre bulvárny časopis, ktoré som povedal ako žart, sú interpretované a analyzované ako moje reálne kontakty so skupinou ľudí, označovanou ako mafia, alebo dokonca ako vyjadrenie obdivu k tejto skupine ľudí, čo absolútne odmietam ! Šokovalo ma ,že vyjadrenia, ktoré som uviedol jednoznačne žartom a s ironickým podtónom k otázkam bulvárnych novinárov len preto, aby sa priblížil k štýlu a úrovni ich práce." Vincent Lukáč
" Nech Mahmúd Abbás zmizne z tohto sveta. Palestínčania sú úhlavní nepriatelia Izraela a spolu s ich prezidentom Mahmúdom Abbásom by ich mal stihnúť mor. „ Ovadia Josef ,izraelský rabín
"Viete mi prosím vás vysvetliť záhadu okolo Juliette Binoche? Naozaj nechápem, za čo ju po celé tie roky toľko oceňujú. Nemá nič! Absolútne nič." Gérard Depardieu