15. 5. 2010

Stanovisko Fedora Flašíka k informáciám v Sme a v Novom čase

Stanovisko Fedora Flašíka k informáciám
v Sme a v Novom čase

K informáciám, ktoré dnes boli uverejnené v denníkoch SME a Nový čas uvádzam nasledovné: 1. Žiadnu zmluvu som za SMER nikdy nepodpísal, lebo som nikdy nemal také kompetencie. Za Smer mohol podpisovať len a výlučne predseda SMER-u p. Robert Fico. 2. Ak by som bol býval predmetnú "zmluvu" podpísal, nemal by som absolútne žiaden problém sa k takémuto podpisu prihlásiť, so SMER-om už nemám 8 rokov nič spoločné a preto nemám žiaden dôvod niečo zakrývať, alebo klamať. 3. Považujem za nechutné a trápne, ak dnes, po 8 rokoch, podsúva niekto médiám falošnú zmluvu s mojim sfalšovaným podpisom, ktorú mal so mnou uzavrieť človek, ktorý je už 6 rokov po smrti a nemôže sa teda k tomu vyjadriť osobne. Pán Ľubomír Blaško bol určite skúsený podnikateľ, ktorý by si bol býval overil, akú relevanciu má zmluva mnou podpísaná. NIJAKÚ. A preto by ma o to ani nikdy nebol býval žiadal, ak by chcel dať SMER-u nejaký finančný dar. 4. V pondelok, po porade s mojimi právnikmi podám trestné oznámenie na denník SME a Novy čas, nakoľko som ich redaktorov osobne upozornil na skutočnosť, že ide o podvrh a že predmetná zmluva neexistuje, nakoľko som ju nikdy nepodpísal.

Fedor Flašík

Foto : HNonline