3. 4. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„O žiadnych rušičkách, o ktorých vy rozprávate, neviem. Videl som jednu, a to bolo za socializmu, ktorá rušila signál Slobodnej Európy, keď som ešte robil v Slovenských telekomunikáciách. O žiadnej inej rušičke signálu som doteraz nepočul." Erik Dóczi, šéf mýtnej polície

„Sú to bludy. Nech Mečiar nerozpráva nepravdy o SNS a nech povie, čo robí so svojimi kunšaftmi. Nech povie o kauze Veľký Slavkov.“ Ján Slota

“ Treba parafrázovať názov filmu Pozri, kto to hovorí. Hovorí to majiteľ Elektry.“ Anna Belousovová

„Mečiar je úplne mimo realitu, slušne povedané. Už si hodinky pretočil na letný čas. Namiesto predloženia odpočtu v rezortoch, ktoré spravovala jeho strana, v predvolebnej kampani fámami Rádia Jerevan vystupuje s negatívnou kampaňou proti koaličnému partnerovi. ĽS-HZDS sa nevie zbaviť tohto systému práce.“ Rafael Rafaj

„Správne konanie za nepreloženie nápisu The End na konci filmu mi príde ešte absurdnejšie ako správne konanie za nepreloženie troch anglických viet z rozhovoru, hoci v oboch prípadoch možno naozaj bol porušený zákon.“ Jana Žitňanská , bývalá členka rady, dnes podpredsedníčka KDH

„Prípadom sa zaoberá Úrad boja proti korupcii, ktorý nie je podriadený Michalovi Kopčíkovi, ale prezidentovi Jánovi Packovi." Erik Tomáš

„ Toto je zase zosmiešňovanie. Ako môžete z mobilu pustiť hymnu? Chcel by som vidieť, kto si dovolí pustiť hymnu z mobilu. Treba zdravý rozum." Ján Mikolaj