8. 4. 2010

PSYCHO

PSYCHO
Oprava sťažnosti Dňa 24.03.2010 som prostredníctvo elektronického formulára podal sťažnosť, pre nezákonnú cenzúru, ktorej sa mohol dopustiť moderátor publicistickej TV relácie "Sféry dôverné", vysielanej na STV 2, kde som nesprávne uviedol, že relácia bola odvysielaná dňa 17.03.2010 o 22 hod., pričom správny deň odvysielanie relácie, ktorej sa týka mnou podaná sťažnosť, je 24.03.2010 Preto Vás žiadam, aby ste vzali na vedomie, že v podanej sťažnosti som urobil chybu,kde som uviedol nesprávny deň odvysielania relácie ako aj nesprávny deň podania sťažnosti, čo vzniklo posunom v kalendári o jeden týždeň Túto chybu opravujem Sťažnosť Týmto podávam sťažnosť, pre nezákonnú cenzúru, ktorej moderátor publicistickej TV relácie "Sféry dôverné", vysielanej na STV 2 dňa 24.03.2010 o 22 hod., podrobil mnou položené otázky diskutujúcim, o zodpovedanie ktorých som mal záujem, čím sa moderátor dopustil hrubého nezákonného zásahu do plurality názorov Po tom, čo bola v uvedenej TV relácii redaktorom vyslovená verejná výzva, aby diváci telefonovali do redakcie na zverejnené telefónne číslo 02 654 29 166, ktoré sa zobrazilo na TV obrazovke som nadiktoval otázky, ktoré však boli podrobené cenzúre, čo je hrubí nezákonný zásah do plurality názorov Položil som viacero otázok, ktoré moderátor podrobil cenzúre tým, že mnou položené otázky diskutujúcim, moderátor netlmočil v autentickom znení, tak ako som ich ja diskutujúcim položil, ale moderátor otázky obsahovo a významovo pozmenil, čim sa cítim podvedený, lebo nebola splnená verejne vyslovená výzva moderátora, že diskutujúci zodpovedajú otázky televíznych divákov, čo je hrubí nezákonný zásah do plurality názorov Položil som otázku 1, Či je pravda, že talmud obsahuje rasistické ustanovenia preto, že sa na internete šíria správy o tom, že talmud má obsahovať napríklad to, že Židia sa majú nežidom vyhýbať, ako niečomu nečistému že všetci nežidia sa stanú otrokmi Židov a či je talmud verejnosti dostupný, rovnako ako biblia a ak áno, tak kde je možné si prečítať pravú verziu talmudu

CENZUROVANÁ OTÁZKA položená redaktorom bola zredukovaná na otázku, ktorá už nemala mnou zadaný kontext: Kde je možné si prečítať talmud 2, Či je sionizmus v súlade s talmudom CENZUROVANÁ OTÁZKA položená redaktorom bola zmenená na otázku z iným obsahovým významom Aký je rozdiel medzi talmudom a sionizmom Mám zato, že išlo o nepovolenú cenzúru, ktorej boli moje otázky podrobené a redaktor takto úmyselne manipuloval spoločenskú diskusiu, čo je hrubí nezákonný zásah do plurality názorov, ktorý má za následok, že redaktor týmto oslabil dôveru v nezávislosť a nestrannosť verejnoprávnej TV a týmto postupom vo mne vzbudil podozrenie, že čelíme sionistickému sprisahaniu, ktorého cieľom je zmariť objasnenie podozrenia zo zneužívania Židovského učenia na šírenie ideológie sionizmu, ktorú aj časť Židov označujú za zločineckú . Ja mám záujem na objasnení mnou položených otázok, lebo sú tu dôkazy, že v Židovskej komunite prebieha nezmieriteľný ideologický boj sionistov z nesionistami a preto je potrebné umožniť necenzurovanú spoločenskú diskusiu o týchto otázka, ktorú redaktor cenzúrou zmaril, čo je hrubí nezákonný zásah do plurality názorov . Preto žiadam, aby moja sťažnosť bola prešetrená a o výsledku šetrenia a zisteniach, ako aj opatreniach a treste za nezákonnú cenzúru, ktorý bude uložený, som bol písomne informovaný

V Banskej Bystrici dňa 25.03.2010