17. 3. 2010

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS

Marketingové agentúry TNS SK a TNS AISA oznámili, že by v blízkom čase mali vytvoriť jednu spoločnosť. Celý proces fúzie sa už začal, agentúry si už schválili právne aj organizačné zlúčenie. Integrácia z právneho hľadiska by mala byť ukončená 31.12.2010. Nová organizačná štruktúra by mala byť platná od 1. apríla 2010. Pozíciu riaditeľa spoločnosti bude zastávať Ivan Šimek, súčasný riaditeľ TNS SK. Riaditeľ agentúry TNS AISA Ján Hudák sa stane riaditeľom divízie Custom, divíziu Media bude riadiť Juraj Lahučký a štvoricu top manažérov doplní finančná riaditeľka Martina Konečná. Cieľom fúzie je posilniť celkové postavenie skupiny TNS na slovenskom trhu a súčasne stať sa lokálnym lídrom v oblasti poskytovania marketingových informácií. Zároveň takto môže skupina TNS dosiahnuť konkurenčnú výhodu, a to zvyšovaním odbornosti v jednotlivých sektoroch a rozširovaním svojich aktivít vo vzťahu ku kľúčovým klientom. Ivan Šimek, Managing Director agentúry TNS SK, to okomentoval: „Veríme, že táto fúzia bude v konečnom dôsledku prínosom pre klientov v procese celkového skvalitňovania našich služieb, a že zvýši potenciál skupiny TNS na slovenskom trhu. Vzhľadom k tomu, že obidve agentúry patrili do siete TNS, bolo len otázkou času, kedy sa spoja, a tak posilnia svoje postavenie na našom trhu“. Spoločnosť TNS SK vznikla ako pobočka českej výskumnej agentúry Factum, s.r.o v roku 1995. V roku 1997 sa spoločnosť stala súčasťou celosvetovej skupiny Taylor Nelson Sofres, ktorá v roku 2003 prešla viacerými zmenami. Súčasťou týchto procesov bola aj zmena názvu na TNS SK s.r.o. Spoločnosť AISA vznikla na slovenskom trhu v roku 1991 a od roku 1996 pôsobila ako exkluzívny reprezentant spoločnosti Infratest Burke pre Českú a Slovenskú republiku, ktorá sa v roku 1998 stala súčasťou siete NFO WorldGroup. V roku 2003 po prepojení sietí NFO a TNS sa NFO AISA stala členom siete TNS. Od začiatku roka 2005 pôsobí spoločnosť pod novým menom TNS AISA Slovakia s.r.o. Obe spoločnosti sú členmi európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR a zakladajúcimi členmi Slovenskej asociácie výskumných agentúr (SAVA).