11. 12. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Líder na trhu musí vždy myslieť na trošku väčšie čísla, na imidž láskavého a chápavého. Dvojka môže byť drzá a agresívnejšia. Preto by som sa musel veľmi zamyslieť nad tým, či napríklad Mafstory nie je až príliš drsný na Markízu. Aj keď je to vynikajúci sitcom. Takže možno niečo iné. Napríklad vziať späť Fera Borovského, lebo je to nesmierne šikovný človek, určite by našiel u nás uplatnenie." Jan Maxa „To, že im nedali napríklad pozemky v Snine, považujem za zhovädilosť.“ Dobroslav Trnka „Musím priznať, že dnes, ako je mojím zvykom po živých vstupoch, som volala s maminou a pýtam sa, že čo na to hovorí... A ona mi povedala, že „Perfektné. Až na tie veľké prsia, ktoré ti zase trčali.“ Moja matka , ktorá chúďa akurát išla z kostola a z cintorína od babičky, tak si pozrela Smotánku a....“ Erika Judínyová " SNS rešpektuje právo na odlišnosť, avšak v oblastiach, ktoré sa dotýkajú základov života, ako je partnerstvo, výchova detí, rodičovstvo a hodnôt, ktoré sú s tým spojené, je pre nás určujúca kresťanská morálka spolužitia. Z tohto dôvodu máme právo posudzovať a kritizovať "odlišnosti", ktoré sa hodnotám, na ktorých základy spoločnosti stáli a stále stoja, priečia. Uvedené výrazy nemali za cieľ uraziť gejov a lesbičky, ale poukázať na to, že bez tradičného modelu vzťahov a rodiny by sme tu neboli nielen my, ale ani pán Putra.Okrem toho nie je v záujme žiadnej spoločnosti podporovať také modely správania, ktoré napríklad zvyšujú v populácii hrozbu šírenia nebezpečných chorôb, ako to povedal p. Tomášik z Úradu verejného zdravotníctva. ("(AIDS) sa u nás na Slovensku vo väčšine prípadov šíri hlavne sexuálnym stykom medzi homosexuálnymi mužmi") Slová predsedu SNS Jána Slotu boli vyrieknuté v záujme ochrany spomínaných hodnôt a zdravia občanov a nie diskriminácie gejov a lesbičiek. " Peter Paluš, tlačový tajomník SNS „Keď si prečítam Sme, prejde ma aj nádcha." Robert Fico „Ak by som nebol v politike, tak rok 2009 by som pri sledovaní médií a z vyjadrení opozície musel vnímať iba ako rok nástenkového tendra a emisií. Ako keby sme v tom istom roku nevyriešili finančnú krízu.“ Robert Fico " Z celého srdca ďa ku jem občanom, ktorí mi dali hlas vo voľbách do PSK. Myslím si, že rady mojich priaznivcov sa budú naďalej rozširovať. Hlavným dôvodom mojej účasti vo voľbách bolo nahradiť Kostilníka [primátor Humenného]. To sa mi nepodarilo. Ešte je viacej občanov náš ho okresu, ktorí idú voliť, a nevedia prečo. Volia len tých, ktorých poznajú, ale nie tých, čo z úprimného srdca pomáhajú tým, ktorí to najviac potrebujú. Nepoznám človeka v našom okrese, ktorý by toľko pomohol športovcom, v kultúre a v iných dobrosrdečných akciách. A výsledok? Väčšina mi nedala svoj hlas. Preto som sa rozhodol sponzorsky odmeniť obyvateľov tých obcí, v ktorých som získal najväčšie percento voličov. V obci Nechválova Polianka to bolo 79,49%, t.j. 62 hlasov, sponzorský dar je 300 €. V obci Adidovce 55,71%, t.j. 39 hlasov, sponzorský dar 250 €. V obci Vyšná Sitnica 47,78%, t.j. 43 hlasov, sponzorský dar 200 €. V obci Kamenica nad Cirochou som získal najviac 96 hla sov, t.j. 14,91% a preto som ich odmenil 300 € a v obci Baškovce 73 hlasov, t.j. 37,24% a ich som sponzorsky odmenil sumou 200 €. Viac hlasov som očakával v obciach Ruská Poruba a Jasenov, keďže tohto roku som prispel na ich slávnosti po 500 € (15 000 Sk). Som sklamaný z Humenčanov. V žiadnom okrsku som nezískal ani 19%, hoci som sponzorsky tohto roku podporil 10 000 € tenis, 3 000 € volejbal a 2 000 € futbalistov FK Humenné. Za svoje hlasy v Humennom ďakujem rodičom detí tenisového klubu, volej ba lis tom Chemesu a hráčom FK Humenné. Bez ich aktívnej volebnej kampane by som ne získal v Humennom ani toľko, ako som získal. Ešte raz vďaka. V pondelok som splnil svoj predvolebný sľub a prihlásil som sa na trvalý pobyt do svojej rodnej obce Nižná Jedľová. Najväčšiu radosť z toho má primátor Svidníka, keď získal občana - štedrého sponzora." Milan Mňahončák, SNS " Sľub vernosti by mal povýšiť vstup mladého občana do zväzku so štátom. " Rafael Rafaj