4. 12. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

. „Ja som políciu o nič nežiadal. My sme dali podnet na krajskú volebnú komisiu. Tí páni z KDH sa ničím nepreukázali, A robili kampaň proti nám. Ja som zodpovedný za poriadok v obci ako starosta. Nedovolím, aby sa mi tu kádeháci ponevierali." Jozef Lukáč , starosta obce Chminianske Jakubovany

"Ak by som zistil, kto je tvorcom deviatich sérií Chobotnice a kto napísal knihy o mafii, ktoré o Taliansku robia vo svete taký zlý obraz, prisahám, že by som ich zaškrtil."

Silvio Berlusconi

" To, ako povyhadzovali našich ľudí z tohto ministerstva, to sa nerobilo ani u Tatárov. Je podivuhodné, ako všetky médiá hľadajú silou-mocou chyby na našich ministerstvách. Na tých našich ministerstvách neprepadne ani koruna, resp. euro. My neobraciame kabáty, my ideme stále po rovnej ceste. Po tejto rovnej ceste budeme pokračovať aj naďalej a nikto nás nezastaví. Súkromné slovenské televízne a printové média ťažko možno považovať za národne naklonené či slovenské, pokiaľ ich majitelia, mecenáši sú cudzinci a chápu našu krajinu len ako trh, alebo segment globálneho trhu. Toľko článkov, len v tom nešťastnom Sme, ktoré skutočne musia čítať len ľudia, ktorí sú trošku narušení, ako aj tí redaktori, ktorí to píšu. Pľuli, pomaličky by nás hrýzli do hrdla. Tu niekto sa tvári, že Jano Slota je miliardár, má lietadlo a ja stále sa neviem nájsť v tých článkoch, kde by som bol medzi tými miliardármi. Rád by som sa tam objavil, ale za otca sa neviem nalistovať ".

Ján Slota

" Webové stránky zabezpečujú nielen informácie pre verejnosť, ale i rozsiahly rezervačný systém , ktorý zabezpečuje komunikáciu s niekoľkými tisíckami žiadateľov. Možnože, keby si tí páni i pseudoodborníci z toho inštitútu dali trochu záležať, možno by to zistili aj sami. Tento rezervačný systém bolo potrebné samozrejme dostatočne zabezpečiť, čo sa neskôr ukázalo ako veľmi dobré a vhodné riešenie. Bolo potrebné riešiť kapacitu servera, ktorá musí byť dostatočná, keďže už v prvej hodine funkcie tohto servera sme zaznamenali vyše 100-tisíc otvorení a server napriek tomu neskolaboval . Na ministerstve výstavby fungovala za predchádzajúce obdobie stránka www.strukturalnefondy.sk. Keď sa začal pripravovať národný strategický referenčný rámec v tom roku 2006, bolo jasné, že treba komunikovať so žiadateľmi a so širokou verejnosťou, treba ich informovať. Preto ministerstvo výstavby zabezpečilo stránku nsrr.sk. Táto stránka bola zabezpečená zmluvou, ktorá trvala pol roka. Po vypršaní tejto zmluvy ministerstvo stálo pred otázkou ako ďalej. To riešenie bolo také, že sa urobil redizajn stránky nsrr.sk, zrušila sa pôvodná stránka nsrr.sk aj www.strukturalnefondy.sk a zostala už len jedna stránka, ktorá zabezpečuje komunikáciu pre staré obdobie aj pre nové obdobie. Nezaplatila sa jedna stránka dvakrát." Igor Štefanov

" Neexistuje žiadna firma, ktorá je v takomto postavení ku mne, že by mohla povedať. Nespolupracujem so žiadnou súkromnou firmou, Vyprosím si od vás takéto obvinenia. Ste darebák." Vladimír Mečiar

"Pijem všetko. Ale najmä panenský moč..."

Maťo Ďurinda

" Neraz som si prečítal, že predvolebná kampaň do vyšších územných celkov nebude zaujímavá. Potom, že nie je zaujímavá. Aj to, že vyššie územné celky sú len akýmsi umelým produktom. Vlastne aj my, ktorí tam pracujeme, sme zbytoční. Župa ako žumpa.Priznám sa, čakal som v kampani viac odborných argumentov a menej podpásových úderov a prázdnych emócií. Viem, že boj s médiami sa nedá vyhrať. Ale dosť ťažko som počas uplynulých rokov niesol nezáujem médií o činnosť „vucky“. Nemali sme škandály a na písanie o projektoch musí byť niekto, kto tomu aj rozumie. Chýbali. A pred voľbami prišla snaha o škandalizovanie a akože senzácie. V novinárskych kruhoch sa hovorí, že len zlá správa je dobrá správa. Toto je zlá správa, ktorá je ešte horšia ako zlá. Pre žurnalistiku i pre spravovanie vecí verejných.Mrzí ma aj neúspech nezávislých kandidátov do zastupiteľstva. Partokracia sa presunula až do regiónu. Buď sa s tým naučíme žiť, alebo sa to pokúsime zmeniť. Prihováral by som sa za zmenu.Ďakujem voličom, ktorí prišli k urnám – a vôbec ich nerozdeľujem podľa toho, komu dali svoj hlas. Tento blog píšem s vedomím toho, že by sme sa mali odblokovať. Z nášho života sa vytráca zodpovednosť za život budúcich generácií. Mám troch synov a aj preto viem, o čom hovorím. Politici často rozmýšľajú len v horizonte volebných období. A vo farbách, ktoré majú blízko k čiernonobielemu videniu sveta i samých seba. To je veľmi málo. Rád by som sa aj ďalej podielal na zmene takéhoto spôsobu myslenia i konania – lebo ho považujem z dlhodobého pohľadu za nebezpečné i škodlivé zároveň.Novému županovi blahoželám. V kampani hovoril, že je a bude aktívny. Sú vlastnosti, ktoré spoločné nemáme – táto nás ani v budúcnosti nerozdeľuje. Neblok(g)uje. "

Vladimír Bajan