6. 11. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Akceptovateľná je pre nás 70-percentná, ideálna je 100-percentná zľava." Henrike Schmidt, Ryanair, obchodná manažérka "Poslal som štruktúrovaný životopis do jednej agentúry a zrazu som dostal pozvanie alebo otázku, či som ochotný ísť aj do vyššej vládnej exekutívy, nie politiky, do exekutívy. Nepredpokladal som, že to môže byť takto. Potom nasledovalo stretnutie, oslovil ma predseda vlády a ďalej som to neskúmal.“ Jozef Medveď „Že by sme žili v nejakom prepychu, to nie, ja by som to nazvala, že žijeme ako tá lepšia trieda“. Ľubomíra Slotová „Predseda predstavenstva Agrocontraktu ma zavolal k prehliadke firmy ako poslanca Národnej rady. Prišiel som tam zhruba trištvrte hodiny nato. Bola tam polícia – žiadni kukláči.“ Marián Záhumenský „Slová o nespolupracovaní s ministerstvom s inštitúciami sú zavádzajúce.“ Jozef Bednár " Keby aj bolo významné digitalizovať, treba sa pozerať na cenu. Na zlatyfond.sme.sk dnes nájdete vyše tisícky literárnych diel v elektronickej podobe. Náklady pre verejné financie? Nula eur. " Lukáš Fila "Iveta ma stále tlačí Štaidlovi do postele a teraz si spomenula, že odlúčená manželka Mahulena Bočanová tiež spala s jej Láďom. Ja len čakám, kedy si Iveta spomenie, že aj Marta Jandová mala pletky so Štaidlom." Dara Rolins