9. 10. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Ukladám zdržať sa podpisovania zmlúv a dohôd . Ďalej ukladám zdržať sa akejkoľvek riadiacej, rozhodovacej a organizačnej činnosti." Dušan Čaplovič „Ja som veľa ľudí obuškom neudrel. Len výnimočne.“ Stanislav B , bývalý príslušník Štátnej bezpečnosti " Teší ma záujem takých bratislavských morálnych autorít, akými sú Monika Flašíková Beňová a Martin Glváč o moju kandidatúru“. Pavol Frešo „Z právního hlediska by nemělo nastat vůbec nic, prostě smlouva nebude ratifikována řádně všemi členskými státy. Čili pokud není smlouva ratifikována, tak nemůže vstoupit v platnost. Tak určitě jsme slyšeli různé silácké výroky z Paříže, Berlína, možná ještě odněkud jinud, ale nemyslím si, že by bylo možné udělat nějaké zásadní takzvané vystrčení České republiky do kouta - nic takového není možné.“ Hynek Fajmon, ODS

" Príde čas, keď únia bude žiadať Ukrajinu o členstvo v jej spolku. Máme totiž na to všetky ekonomické i politické podmienky. Napríklad 45-tisíc kilometrov potrubia plynovodov i ropovodov sa nachádza u nás. A alternatívy zatiaľ niet. Mnohí u nás doma i v zahraničí sa pokúšajú vytvárať o situácii na Ukrajine smutný obraz skazy. Napríklad Rusko namiesto toho, aby si zamietlo pred vlastným prahom, poukazuje na našu nestabilitu. "

Oleh Bilorus, predseda zahraničného výboru ukrajinského parlamentu

" Ja sa nevyjadrujem k výkonu rozhodcov, ale keď som videl túto trojicu, vedel som, že je zle. Pán Kubica nám neublížil prvýkrát. A pán Fajčík si asi vyfajčil postup do prvej ligy, pretože takýto rozhodca nemôže pískať ani štvrtú ligu, keď mu musí pán Slyško a pán Kubica radiť, čo má robiť na ihrisku.“ Peter Gergely ,tréner Dubnice „Ďuro Mokrý je riťolezec ako oči. To je presne ten typ, ktorý sa ti zapasuje tam, kde chceš .On to musí prijať, tak ako ja prijmem, že som alkoholik, on musí prijať toto.“ Braňo Mojsej "Už som sa dozvedel, čo bolo príčinou havárie. Bola to neoznačená prekážka na ceste. Kubo, ktorý šoféroval, nemohol predpokladať, že tam na tej ceste niečo je, keď to nebolo označené. To, že išli rýchlejšie, išli 135 km/h, čo je dosť, ale ruku na srdce, kto teda tou rýchlosťou v noci o druhej nejde." Andy Hryc " V žiadnom prípade nemôže ísť o stratu nezávislosti. Ak však vedenie rozhlasu usúdi, že externé zdroje na výrobu programov nepotrebuje, štát zmluvu neuzavrie." Jozef Bednár, hovorca ministerstva kultúry "Odborné dôvody pre takéto stanovisko nie sú. Zamýšľame sa nad tým, či tu nehrá rolu len osobná antipatia jedného človeka, ktorý sa mohol v minulosti stretnúť s pánom profesorom Zavarským ako s úspešnejším sokom v láske alebo pri pracovnej zákazke. A teraz mu to chce vrátiť." Slavomír Magál , šéf trnavskej Katedry masmediálnej komunikácie „Je nám ľúto, že sme svojím nerozvážnym konaním prezradili tajné dohody s televíziou Markíza, ale aj napriek tomuto faktu držíme palce Pavlovi Haberovi i Dare, aby si aspoň oni spomenuli.“ Horkýže Slíže "Chyba to byla, ale nemělo to vliv na celkový výsledek hlasování. Číslo, které Leoš v nedělním díle omylem uvedl, se používalo v minulých projektech, má ho zažité a automaticky mu naskočilo." Adam Kotalík,hlavný koordinátor súťaže Česko Slovenská SuperStar " Vrátil som sa z Bruselu s pocitom absolútneho víťaza, pretože sme vyjednali také podmienky, o ktorých som ani nečakal, že ich vyjednáme. Tieto prostriedky môže Slovensko využiť v plnej výške na iné účely. Dôjde len k určitej náhrade prostriedkov." Igor Štefanov