2. 10. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Konkrétny recept na riešenie rómskej problematiky neexistuje. Keby ho niekto mal, dostal by za to Nobelovu cenu. " Katarína Mathernová, zástupkyňa generálneho riaditeľa pre regionálnu politiku " Nakoľko sa na skládke nachádza odpad a nie nanotechnológia 22. storočia, nešlo o priemyselnú špionáž, ale o zhotovenie fotodokumentácie pre stavebný úrad preukazujúce nepovolenú výstavbu telesa skládky." Ján Man mladší "Alternatívou je vláda prosociálna, proslovenská a stabilná, Smer je zárukou." Marek Maďarič "Prečo sa obraciate na mňa?" Zlatica Puškárová Danielovi Lipšicovi, ktorý sa sťažoval, že nemoderuje reláciu „U pani Gajdošovej som nespal, bol som si tam ráno iba pre veci. Nemôžem si dovoliť tvrdiť, že som tam spal. Mal by som vážny problém, hlavne u mojej priateľky. Takže oficiálne som tam nespal.“ Tomáš Rusina, ex Interlan " Nechce sa mi veriť, že by riaditeľ sekcie umenia na ministerstve Peter Kováč, môj dlhoročný priateľ, komplotoval s poslancom Dušanom Jarjabkom cez mojich ďalších blízkych spolupracovníkov divadla. Nemôžem uveriť, že to pripravovali mesiace. Nemôžem a nechcem tomu uveriť, pretože by som stratila ilúzie, ktoré mi umožňujú tešiť sa zo života." Silvia Hroncová "Ako sa len volá... No, ten opálený... Aha, Barack Obama! Nebudete tomu veriť, ale oni chodia na pláž spoločne, pretože aj jeho manželka je opálená." Silvio Berlusconi „Kto mal záujem sa prihlásiť, prihlásil sa. Nemôžem za to, že sa neprihlásil niekto z Aljašky .“ Peter Žeňuch riaditeľ Slavistického ústavu SAV „Ak mi niečo v poslednom čase prekáža, tak to bol protislovenský postoj denníka SME pri obhajobe novely zákona o štátnom jazyku.“ Marek Maďarič