28. 8. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Mama povedala - je vojna. Ja som sa spýtal, kto nás napadol, povedala - Rusi. Poviem otvorene, že tak trošku som sa aj upokojil, lebo mohol nás napadnúť aj niekto iný.“ Ján Mikolaj „Ján Slota a jeho priatelia programovo rozkrádajú Slovensko. Možno predpokladá, že ako kompenzáciu za ministerstvo životného prostredia dostane ďalšie prúdové lietadlo.“ Pál Csáky "Z našej strany je táto vec uzavretá, čakáme na reakciu Bruselu. Áno, a čo je na tom, že som premiéra informoval o ich využití ústne? Šetrenie prebieha, ešte sa neskončilo. Musíte sa spýtať v Bruseli, nemám túto informáciu. To tvrdí kto, že niektoré nákupy v tendri za predražené ? O predraženiach nič neviem .Trestné podania voči tendru,sú len žartovnou udalosťou" Igor Štefanov " Ja považujem pána Štefanova za človeka, ktorý je na svojom mieste. On sa vyzná v tejto problematike, treba mu v tom pomôcť, treba s ním pracovať." Robert Fico "Teda nech sa teraz nikto netvári, že Štefan je nejaký slovenský kráľ. My máme svojho Svätopluka a nie Štefana." Robert Fico " Ja som pre dcérku zvolila meno Salma Hájek-Belohorcová. Vlastík pre syna vybral Tony Enzo Hájek-Belohorec." Zuzana Belohorcová „Ja si môžem robiť detí koľko chcem, komu chcem a kedy chcem. Je to len moja vec! “ Boris Kollár „Čo má práca spoločné s poslaneckou funkciou? Už by ste si to vy novinári mali uzrejmiť. Je to poslanie, forma sprostredkovanej demokracie v politickom usporiadaní štátu. To nemá so zamestnaním nič spoločné. Napíšte, že som sa pre pokoj v koalícii nezúčastnila na rokovaní a občan si vyberie, či mi dá hlas.“ Darina Gabániová "Pán Bugár spískal návštevu prezidenta Sólyoma v Komárne a ako politická trasorítka ušiel v čase jeho návštevy na východné Slovensko.... Pritom zodpovedá priamo za to, čo sa stalo v Komárne." Robert Fico " Problém v spolunažívaní s rómskou menšinou na území Slovenska trvá už 600 až 700 rokov. Ide často o ťažkosti spočívajúce v bežnej ľudskej drzosti. pľutí, hádzaní kameňov, nadávaní, vo vulgarite, vo vytrhnutí ešte nezrelého kalerábu zo záhrady. To ani nie je priamo trestným činom, ale problémom občianskeho spolunažívania." Robert Kaliňák