7. 8. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„To, že sa takéto fotografie objavili, je akt pomsty zo strany Petry Krištúfkovej, ktorá má už dlho problémy so svojím správaním a nevie sa zmestiť do kože. Viem presne, ako sa to stalo. Ona je teraz v Chorvátsku na Kočnerovej jachte aj s malou Ester. Keď som sa jej pýtal, čo tam robí, tak mi povedala, že si kúpila ultra last minute dovolenku.“ Boris Kollár „Ja že som stála niekde v Chorvátsku a fotila ho? Veď ja som bola s deťmi na lodi! Jedna jeho tvár je pre médiá, druhá pre súkromie. Ale vlastne by som z toho nemala byť ani smutná, lebo konečne sa prejavil, aký naozaj je. Sú to úbohé vyjadrenia topiaceho sa casanovu, ku ktorým sa ani nedá vyjadriť. On má toľko detí s toľkými ženami a o mne hovorí, že mám problém s morálkou? To je naozaj smiešne. Netvárme sa, že v dnešnej dobe je nevera niečo príšerné, ale to, kam si neveru posunul on, je neskutočné!“ Petra Krištúfková "Chcela som ich len zaučiť v intímnych otázkach." 37-ročná žena zo stredných Čiech, ktorá nútila k súloži svojich dvoch neplnoletých synov "Pri riešení divákov na stretnutí FC Spartak Trnava - ŠK Slovan Bratislava sme dospeli k záveru, že zo strany usporiadateľského klubu nedošlo k opatreniam, ktoré by zabránili poškodzovať majetok trnavského FC. Preto na budúce zasadanie DK SFZ budú prizvaní aj ľudia, ktorí v Trnave majú na starosti bezpečnosť divákov. Zodpovedných chceme vyzvať, aby sa vyjadrili k veciam, ktoré vyústili do hrubého nešportového správania priaznivcov hosťujúceho mužstva. My môžeme vychádzať z objektívne zistených skutočností, lebo princíp nezvratnej pravdy je pre nás rozhodujúci. Predstavitelia Slovana boli na ´koberci´ aj pre hrubé športové správanie najtvrdšieho jadra belasých priaznivcov, ktorí na konci prípravného medzinárodného stretnutia Slovan Bratislava - Neapol napadli vlastných usporiadateľov. Teraz budeme všetky ich prehrešky a skutky posudzovať vo väzbe nie iba na duel Slovan - Neapol a Trnava - Slovan, ale pri posudku budeme brať do úvahy aj výborné povzbudzovanie počas úvodného zápasu 3. predkola Ligy majstrov Slovan Bratislava - Olympiakos Pireus." Štefan Kridla , predseda DK SFZ " Inak, aby ste vedeli, Andrea bola pred pár rokmi vicemiss Slovensko.Prepáč, Andrejka, ale nepribrala si trošku? Chúda Andrejka na moment zapochybovala a riešila, či si tie legínsy nejde predsa len prezliecť. Neboj sa, vyzeráš super a pokojne môžeš vyraziť na mólo.“ Erika Judínyová "Pozrite sa, zase ma budú všetci biť, ale ja som presvedčený, že Svätopluk bol naozaj prvým kráľom starých Slovákov," zdôraznil premiér. Na používanie výrazu starí Slováci mám veľa dôvodov". Robert Fico