24. 4. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Zapatero možno naozaj nie je príliš bystrý. Ale poznám ľudí, ktorí bystrý sú, a ktorí sa nedostali ani do druhého kola prezidentských volieb. Obama síce má skvostné myšlienky, je veľmi šikovný a charizmatický, no bol zvolený len pred dvoma mesiacmi a nikdy predtým neriadil ani ministerstvo .Nie je to vždy dokonalé, najmä čo sa týka procesu rozhodovania a jeho efektívnosti. Keď si Angela Merkelováuvedomila, aký je stav nemeckých bánk a automobilového priemyslu, vedela, že nemá na výber a musí nasledovať moje riešenia." Nikolas Sarkozy "Ja som vyrastal s Beatles, Deep Purple a inými skupinami. Ak teda prinesiem trochu mladíckeho ducha, to ma len poteší." Róbert Bezák,Trnavský arcibiskup "Viete, ako to nakoniec dopadne? Ľudia, ktorí si pestujú kresťanské svedomie, budú jednoducho vyhadzovaní z práce. Niekto nám dá zoznam zamestnaní, z ktorého bude jasné, o ktorú prácu sa už kresťania ani nemusia uchádzať." Vladimír Palko " Keby som aj nemal maturitu, jednoducho mám prax a robil som v podstate celý život s tým, čo robím doteraz. Z ústavu vyletelo pár dôchodcov s krásnym odstupným.Keď sa neikto chce odbavovať. " Alexander Breza, okresný predseda SNS v Malackách " V SMK nie je žiadny vážny konflikt, ani napätie. Je to možno zlá správa pre médiá. V pokoji pracujeme." Pál Csáky "Kto nepije, neni kamarát." Vladimír Čečot, štátny tajomník ministerstva vnútra „Skutočne neporušili absolútne nič. Proste z toho titulu, že už bol tak frustrovaný celým tým cirkusom, ktorý tu robili pohon médiá, tie takzvané demokratické, obludné médiá a samozrejme, opozícia. Samozrejme, že radšej z toho vypadol a vykašľal sa na všetko. Taká sme my politická ´sebranka´ v tomto parlamente.A čo spravil váš múdry, premúdrelý, najmúdrejší šéf úradu pán Angyal, ktorý je vysoký funkcionár SMK? No proste pani doktorku Vermešovú vykopol, lebo mala iný názor ako on. To je tá tzv. demokracia podľa Strany maďarskej koalície. Slovenská národná strana sa nedá urážať týmto pologramotným človek, ktorý sám sebe už asi zavadzia. Nič nebudú, nebudú nijaké zloby ani nijaké Tomahawky ani nijaké traktory nebudú lietať povetrím. To, že je niečo na nejakej nástenke, to nie je v poriadku, z toho sa zrúti galaxia. Ale že niekto ukradne 100 miliárd, to je v poriadku.“ Ján Slota "Toto, čo hrá slovenská opozícia, je protištátna, protislovenská, protiľudová politika, ktorej cieľom je jedna jediná vec - poškodiť Slovenskej republike za každú cenu, lebo sa domnievajú, že to poškodí aj vláde. " Robert Fico "Ja nie som krvilačný, mne Radičová vôbec nevadí. Mne vôbec nevadí, či ona žije alebo nežije." Ján Slota "Ja tatka nemám, to je len darca spermie.“ Petra Batthyányiová "Je možné, že to Radičová spravila omylom, lebo to kreslo sa pohybuje a možno si neuvedomila, že nestláča svoje tlačidlo. Ja to považujem za niečo ľudské, čo sa môže stať.“ Ján Kovarčík " Rozhodnutie Ivety Radičovej vzdať sa svojho poslaneckého mandátu až dnes je pretvárka a populizmus typický pre politiku SDKÚ-DS. Je to možno strach ísť pred disciplinárne konanie mandátového a imunitného výboru. Zástupcovia SNS sa pred mandátový výbor dostavili a potvrdili vyhlásenie o pravosti svojich podpisov." Renáta Zmajkovičová