3. 4. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Keby Radičová požiadala o členstvo v Smere, neprijali by sme ju.”

Marek Maďarič

“ Denník Sme je evidentne bulletin pani Radičovej.”

Robert Fico

" Radičová nemôže byť prezidentkou, pretože nemá rada Slovensko a Slovákov." Anna Belousovová

" Ľudia, ktorí podporujú Radičovú, boli všetci proti zvrchovanosti Slovenska a vysmievajú sa slovenskému národu. Títo ľudia a Radičová majú reprezentovať Slovensko? Bola by to hanba pre Slovensko i Európu."

Ján Slota

" Za Radičovej financiami možno stojí Svetová banka, veľvyslanectvo USA, VÚB a nadácie. " Ján Slota

" Pani Radičová je podporovaná zvonku pánom Fideszom."

Pavol Paška

"Pod tie druhé inzeráty si autorstvo podpisujem ja. To určite. Ak chcete, tak ma za to ukrižujte. Ale ľuďom treba otvoriť oči."

Anna Belousovová

" Prídete do paláca s Durayom a Csákym a teraz čo? " Ivan Gašparovič

"Rakúski policajti urobili správnu prácu. Zastavili autobus, pretože si mysleli, že je tam veľa ľudí. Niektorí z cestujúcich nemali so sebou žiaden pas. Je nutné vziať si pas so sebou na výlet do krajiny, ktorá je v Schengene." Rudolf Gollia ,hovorca rakúskeho ministerstva vnútra

"Sme tu sami, tak to môžem povedať, že v tejto pozícii a v tomto čase som prakticky akoby členom, lebo môj neúspech bude neúspech Smeru a môj úspech bude úspech Smeru a samozrejme koalície". Ivan Gašparovič

"Tie básne Karadžiča sú veľmi kvalitné a celá redakcia za nimi v podstate stojí, pretože by bola škoda ich neukázať, respektíve neprezentovať slovenskému čitateľovi. "

Boris Brendza , šéfredaktor časopisu Dotyky

„Ja nie som rybár, ani vy nie ste rybár a keby som šiel s palicou medzi rybárov, tak by som bol akoby rybár.“

Ivan Gašparovič

" Buď budeme mať prezidenta, ktorý robí v záujme sponzorov kampane, alebo prezidenta, ktorého budeme môcť korigovať, alebo teda budeme môcť s ním hovoriť o tom, aby bol trebárs pracovitejší.“

Anna Belousovová

„Je zaujímavé v posledných mesiacoch, že médiá, predovšetkým novinári, pojali za svojich najlepších kamarátov osoby buď trestané, stíhané alebo právoplatne odsúdené a tí sú pre nich relevantnými zdrojmi informácií a tie používajú na svoje články. “

Robert Kaliňák