27. 2. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Vy komunistickí buzerantskí bastardi. Nečakal som to a chcem, aby bolo jasné, že viem aké bolo ťažké oceniť ma, ale som tým skutočne poctený."
Sean Penn pri preberaní Oscara za hlavnú úlohu vo filme Milk.
"Klamala by som, ak by som povedala, že som si túto reč už neskúšala. Myslím, že som mala asi osem rokov, pozerala som sa do zrkadla v kúpeľni a toto bol šampón. No teraz to šampón nie je."
Kate Winslet držiac Oscara, ktorého získala v kategórii Najlepší ženský herecký výkon v hlavnej úlohe za snímku The Reader.
"Nebude to 45 sekúnd, to môžem povedať hneď. Už tu niekedy niekto odpadol? Ja totiž môžem byť prvá."
Penélope Cruz pri preberaní ceny za herecký výkon vo vedľajšej úlohe filmu Vicky Cristina Barcelona. "
"Pätnásť nominácií na Oscara. To je rekord. Nerád to hovorím, ale ak niekto povie takéto číslo, je ťažké nemyslieť na steroidy."
Moderátor slávnostného ceremoniálu Hugh Jackman v úvode šou na adresu Meryl Streep.
„To je hrozné, ako ten Bičan rozpráva. Namiesto podstatných vecí hovorí o cicine ".
Dano Dangl
„Robil som jednu reportáž do Črepín s hviezdičkou, ktorá sa týkala merania sexuality. Pri tej príležitosti som si dal urobiť test aj ja. Aby som si ujasnil, že to, čo cítim, je správne. Vyšlo mi to tak, že som heterosexuál so sklonom ku chlapcom. To znamená bisexuál a nie gay.Konečne tak môžem dať definitívnu bodku za všetkými pochybnosťami.“
Václav Bevelagua
" Žiaden politik nesmie povedať, že morálka je dohodou spoločnosti. Táto veta znamená, že ak sa spoločnosť dohodne, že vražda nie je hriech a priestupok proti zákonu, môžeme vraždiť ? To je pre hlúpych. Spoločnosť Hitlera sa dohodla, že vraždiť Židov a Cigánov nie je hriech a bolo zavraždených státisíce Židov i Rómov. Hitler, Stalin, komunistickí hrdlorezi, popravili milióny ľudí. Musíme vedieť, že boli neľudskí. Nestrkajme takéto typy na čelo spoločnosti. Preto je smutné, ak do funkcií idú ľudia, ktorí nerozumejú Desatoru.“ Rudolf Baláž , Banskobystrický biskup
„Legálne spôsoby prinútenia NDS, aby zmluvu zverejnila, na strane ministra neexistujú".
Ľubomír Karásek, hovorca ministerstva dopravy
" Ja mám telefón, ja mám mail, ja mám skejp. "
Boris Zala
"Dopravný inžinier môže mať svoj názor, ale aj pán minister vnútra Kaliňák povedal, že ten autobus na priecestí nemal čo hľadať.“
Ľubomír Karásek, hovorca ministerstva dopravy