23. 1. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Nepotrebujem vedieť odbornú stránku veci, lebo by som sa z toho s prepáčením zbláznil. Prosím vás, nechajte už tender. Nechajte tých ľudí, nech pracujú v kľude a pokoji. Nechápem, o čo vám vlastne ide, ľudia. Hádžete špinu na naše ministerstvo, ktoré si to v žiadnom prípade nezaslúži.“ Marian Janušek „Ja si myslím, že niektorí ministri dostali už aj žlté karty, možno by mohli mať aj červené karty, podstatne zrelší na odchod sú iní.“ Ján Slota " Je to odborná reklamná záležitosť. Ja som to pochopil tak, že keď sa tvorí tá súťažná ponuka, nemôžete dať na položku reklamných spotov 35 možností, že keď to bude v takom čase, bude to stáť toľko, alebo toľko, ako keď to bude v inom čase alebo v regionálnej televízii. Bolo to vyrátané v určitom priemere. Tie ceny sa dajú vysvetliť, aj pri tých logách, kde robili celý dizajn manuály." Juraj Hatvany "Rozhodol som sa zabiť Baracka Obamu. Nie je to nič osobné, ale viem, že by to bolo pre dobro tejto krajiny. Nie pre to, že by som bol rasista. Je to z toho dôvodu, že sa už dlhšie nemôžem pozerať, ako židovskí paraziti násilím zvádzajú americký ľud na svoje cesty zla." Steven Joseph Christopher, muž, ktorý plánoval vraždu budúceho amerického prezidenta Baracka Obamu " Na tranzite plynu cez Ukrajinu zarába spústa ľudí. Na ruskej i ukrajinskej strane. A transparentnosť vo vzťahoch je pre nich absolútne neprijateľná. Ja som s nimi rokoval, a keby pohľady zabíjali, tak som už dávno mŕtvy. Bavíme sa o miliardách dolárov." Václav Bartuška, splnomocnenec vlády ČR pre energetickú bezpečnosť "Myslím, že tu stačí odpoveď na to, že to povedal pán Mečiar a je to taká nehorázna lož, snáď sa tomu vyrovná len tá óda o jeho chudobe a malej corsičke. Keď to bola pravda, tak potom aj toto je pravda. Pán Mečiar, dostal som informáciu, že vyhlásil, že každý týždeň na mňa niečo vymyslí. Je to pre mňa skôr, povedal by som, roháčovský vtip." Ivan Gašparovič "Ak toto je umenie, tak potom naozaj už vôbec umenie sa dostáva do nejakých hrozných, nízkych, suterénnych úrovní, pretože každá blbosť možno vytvorená v nejakom halucinogénnom ošiali sa nedá nazvať umením... To nie je umenie, keď niekto má problémy s psychikou... Naozaj človeku sa z toho dvíha žalúdok." Anna Belousovová