9. 1. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Prečo si nikto nezobral tohto chlapca? V 7. kole sme si vybrali rôznych somárov a tento chlapec bol k dispozícii." Nemenovný skaut o brankárovi Janusovi " Csáky to má trochu popletené v tej svojej hlavičke“. Ján Slota " SMK je zhrozená úrovňou demencie Dušana Čaploviča na poste podpredsedu vlády SR." Stanovisko Tlačového oddelenia SMK "Nikdy nič vo svojom živote som nezobral späť, ani nezoberiem. Som taký, aký som. To, čo som povedal na adresu niektorých politikov, za tým si stojím a nemám kvôli čomu opravovať svoj slovník, pretože sa niekedy vyjadrujem veľmi mierne. Že niekto chodí v naškrobenom limčeku a vyjadruje sa silou mocou ako absolútny intelektuál, inteligent na tridsiatu piatu a pritom doma mláti ženu a pije z kvetináča tvrdý alkohol, ja nie som taký.“ Ján Slota " Pri riešení súčasnej ekonomickej krízy by najviac pomohlo veľké obmedzenie všemožných reštrikcií súkromných iniciatív zavedených za posledné polstoročie počas éry krásneho nového sveta sociálne a ekologicky trhovej ekonomiky. Najlepšie by bolo prechodne zmierniť, ak nie úplne zrušiť najrôznejšie pracovné, ekologické, sociálne, zdravotné a ďalšie "štandardy", pretože blokujú racionálnu ľudskú aktivitu viac ako čokoľvek iné." Václav Klaus "Tí, ktorí nám to schvaľujú, oni musia najlepšie vedieť, aby to sedelo podľa zákonov." Ján Mikuš, šéf aeroklubu v Žiline