27. 12. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Voľby vypíšem, ale na kedy, nechajte to na mňa. Je to moja kompetencia a ja si ju bezozbytku vychutnám bez ohľadu na to, kto mi bude vypisovať a kto sa mi bude ako vyhrážať, či už cez médiá alebo osobnými listami." Pavol Paška "Sú tu vyjadrenia, ak klamár na vás povie, že ste klamár a preukáže sa, že klamal on a idiot povie, že ste idiot a preukáže sa, že on klamal a tomu úplne nerozumie a správa sa pred verejnosťou ako kategória, o ktorej hovoril, tak ma to vôbec nezaujíma. Mňa nemôže človek štvrtej kategórie uraziť.“ Pál Csáky "Nemôžem brať slovenskú tlač vážne. Nikto to nečíta a okrem toho je to tak zbulvarizované, toľko je tam klamstiev, podvodov, že nevidím dôvod, aby sme si takýmto spôsobom nastavovali zrkadlo." Robert Fico " Keby Bratislavský hrad rekonštruoval Dzurindov brat alebo dobrí kamaráti Ivana Mikloša, zrejme by nebol s médiami žiadny problém. " Pavol Paška „My máme sledované všeobecné termíny, čiže keď uvedieme guláš, každý anketár sleduje ten svoj guláš.“ Josef Lounek, podpredseda Združenia spotrebiteľov Slovenska