30. 9. 2008

Činnosť Cenovej rady sa začala

Činnosť Cenovej rady sa začala
Rozhodne protestujem proti spôsobu informovania o mojej osobe v niektorých komerčných médiách v priebehu uplynulého týždňa. Tak, ako som už v minulosti vyhlásil, nikdy som nespolupracoval s bývalými tajnými službami. Samotný spis Ministerstva vnútra, ktorý mi bol Ústavom pamäti národa sprístupnený 8. 11. 2006 plne potvrdzuje, že som žiadnu spoluprácu a ani iný dokument pre bývalú ŠTB nepodpísal. Sci-fi zápisky neznámych autorov a aj spôsob ukončenia tejto tzv. spolupráce len potvrdzujú, že išlo o klasické vytvorenie fiktívnej mŕtvej duše bez skutočného obsahu a reálnej náplne. Preto akékoľvek zneužívanie týchto absolútne nedôveryhodných a klamlivých údajov voči mojej osobe považujem za minimálne neetické, podlé a zákerné, ohrozujúce moje základné ľudské práva. Peter Mihók predseda SOPK