22. 8. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Prečo by Diana mala byť odfotená kvôli nejakému kokotovi ? To si ju on odfotil, mohol si ju nechať pre seba, aby mohol onanovať! „Čo si to on dovolil ju takto odfotiť? Čo je kokot ?! Rozumiete mi, do piče? Čo ste jej chceli zavolať, či sú to jej cecky? Alebo si cecky požičala od Belohorcovej?!“ Juraj Mokrý " Teraz sme všetci Gruzínci . " John McCain „Vedľajšia Bevelaguova pracovná činnosť naznačuje záujem o problematiku relácie. Aktivity, ktorým sa venoval, mu asi neotvoria dvere do hlavnej spravodajskej relácie, ale pre Črepiny s hviezdičkou môže byť ako redaktor prínosom.“ Tatiana Tóthová,hovorkyňa TV Joj „Keď som premýšľal, aké meno dcérke dám, napadla mi práve slivovička. Keď som ju však uvidel, rozhodol som sa inak." Bolek Polívka " Bral som drogy osemnásť rokov, ale nikdy som nebol na tom tak zle, aby som mohol vyhlásiť, že Kaiser Chiefs je dobrá skupina. To platí pre všetky kapely, kde skladby píšu bubeníci. A Amy Winehouse je opustená kobyla. " Noel Gallagher "Niekedy strácame trpezlivosť. Rád by som pripomenul všetkým cudzím vlastníkom energetických monopolov, že existuje článok 20 Ústavy SR, ktorý hovorí, že vo verejnom záujme sa dá vec vyvlastniť. Ak by pokračovali, teraz nejde len o Enel, ale o postoj zahraničných vlastníkov energetických monopolov, v politike, ktorá je v zásade proti politike štátu, proti záujmom tohto štátu, jeho ľudí, teda proti verejnému záujmu, my sa nebudeme ostýchať a použijeme aj takéto krajné prostriedky do budúcnosti. Slovensko nemôže byť energeticky bábková krajina. " Robert Fico "Na strednej škole som mal učiteľa angličtiny, ktorý mi povedal, že v živote nikdy nič nedosiahnem. Teraz si spomínam na takéto drobnosti. Zábavné." Michael Phelps " Musíme trošku viacej cvičiť našu armádu, aby sme si skutočne nedali zobrať naše územie. Veľkomaďarský šovinizmus na čele s Viktorom Orbánom zbrojí a chystá sa obrať Slovenskú republiku o naše územie. Všetci hovoria o politickej autonómii, ale skutočná pravda je v tom, že sa chystajú na druhé Kosovo v strednej Európe, a to druhé Kosovo by malo byť južné Slovensko. Tak si nalejme čistého vína Slováci.“ Ján Slota "Pán Muňko spĺňa všetky podmienky, aby viedol Sociálnu poisťovňu." Katarína Kližanová Rýsová „Vážený pán predseda vlády SR, čo viete o textilnom priemysle?“ Daniela Žuffová , šéfka odborového zväzu pracovníkov textilného, odevného a kožiarskeho priemyslu