8. 8. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Spoločnosť Transpetrol poskytla v roku 2007 ĽS-HZDS dar vo výške 50.000 Sk na kultúrno-spoločenské akcie transparentným spôsobom." Lucia Patznerová ,riaditeľka kancelárie generálneho riaditeľa Transpetrol "Darovaciu zmluvu uzavrela spoločnosť Transpetrol a okresná organizačná zložka a nie samotná centrála strany. " Monika Zakariásová,hovorkyňa ĽS-HZDS "Slovensko i slovenčina sú hodnotami, ktoré sú v súčasnosti vystavené novým problémom a víchrom. " Jozef Markuš "Nevedel som, že Transpetrol je štátna spoločnosť. Odkiaľ som to mal vedieť ?“ Peter Mičieta, audítor "Tak už sme to zobrali celé na seba a album mi vydáva vydavateľstvo Schindler, ktoré založil môj manažér a tatko v jednej osobe. Vydať si CD nie je také náročné, ako to znie, aj Oskar má vlastné, dal mi know-how. Ľudia očakávajú, že cédečko bude zložené zo samých takých, čo by som si aj ja samozrejme želala, ale aj Led Zepelin majú v celej svojej kariére len jedno Stairway to heaven." Martina Schindlerová " Dnes niektorí blázniví šovinisti presviedčajú svet, že nie Slováci, ale oni sú vraj auto­chtónnym národom Karpatskej kotliny. Nikto z konkrétnych maďarských politikov nechce vraj povedať to, že tá ich domovina je asi púšť Gobi v Mongolsku“. Ján Slota „Táto rodina, ktorá vlastní jeden mienkotvorný denník, bez akéhokoľvek zaváhania poslala Hitlerovi v roku 1938 blahoprajný telegram v súvislosti s Mníchovom. Táto rodina sa bez akýchkoľvek hraníc hlási ku všetkému maďarskému, len sa nehlási k slovenskému, tak čo môžeme od toho denníka očakávať. Koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj.“ Robert Fico "Do krajiny už bolo dopravených 24 ruských bojových lietadiel Suchoj, aby bránili Venezuelu proti imperialistickej agresii..Lietadlá sú určené na obranu, na nikoho sa nechystáme zaútočiť."Ak budú ruské ozbrojené sily chcieť do Venezuely prísť, budú srdečne vítané. Vytiahneme vlajky, budeme biť na bubny a spievať piesne, pretože prídu naši spojenci." Hugo Chávez " Listy organizácie Amnesty International Slovensko a duchovného hnutia Falun Gong adresované v týchto dňoch slovenskému prezidentovi Ivanovi Gašparovičovi slúžia najmä na zviditeľnenie aktivít týchto organizácií ." Marek Trubač „Ja vyjadrím svoj názor hlasovaním. Toto hlasovanie nie je verejné a ja som viazaný mlčanlivosťou. Prosím, aby ste to brali takto.“ Vladimír Holan, člen Rady pre vysielanie a retransmisiu „Zasratí Čechúni, čo tu robíte?“ Michal Martikán